Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
BabyIgen2022 skriver:

Lægen frarådede at jeg startede på p-piller igen efter fødsel. Det havde din læge ingen problemer med?

Med hvilken begrundelse?

Jeg startede vist da min pige var nogle år på p-pillerne igen. Normalt frarådes det jo hvis man er over 35

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2021

BabyIgen2022

Mortil_en skriver:

Med hvilken begrundelse?

Jeg startede vist da min pige var nogle år på p-pillerne igen. Normalt frarådes det jo hvis man er over 35

Jeg var kun 30, men jeg stillede ikke spørgsmål, da alle jeg kender ikke får p piller, så troede bare det var "fødslen", der.var udslagsgivende.

Anmeld Citér

17. juni 2021

BabyIgen2022

Halløj ladies, der stadig er med på tråden og ventetiden. 3+0 her... pyh, hvor går tiden langsomt.

Anmeld Citér

17. juni 2021

M_M

3+0 i dag og ventetiden er ulidelig.

Men tør ikke håbe længere... Lige fået mit AMH tal og det er meget lavt. 2.9.

Så jeg er helt i kulkælderen og håber bare vi kan komme i gang med behandling og at der faktisk er nogle gode æg tilbage

Sådan en lorte dag. 

Anmeld Citér

17. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
M_M skriver:

Så jeg er helt i kulkælderen og håber bare vi kan komme i gang med behandling og at der faktisk er nogle gode æg tilbage

Sådan en lorte dag. 

Åh nej det er lige den besked man går og frygter, mange tanker til dig
Heldigvis er de blevet så dygtige og tror stadig der er rigtig gode chancer for graviditet når du kommer i behandling
Med et tal på 2,9 må det betyde at der stadig er æg tilbage. Kan se at grænsen mellem lav og meget lav går ved 3.0

Anmeld Citér

17. juni 2021

M_M

Mortil_en skriver:

Åh nej det er lige den besked man går og frygter, mange tanker til dig
Heldigvis er de blevet så dygtige og tror stadig der er rigtig gode chancer for graviditet når du kommer i behandling
Med et tal på 2,9 må det betyde at der stadig er æg tilbage. Kan se at grænsen mellem lav og meget lav går ved 3.0

Tak

Vi skal heldigvis afsted på privatklinikken i morgen og der scanner hun for lige at få lidt yderligere syn for sagen.
Familien bakker op og finanser bliver ikke et problem. Arbejdsgiver er fantastisk.

Så bare lige mine æg vi mangler  
Men vi må håbe de kan hjælpe og få fundet bare lige det ene gode der skal bruges!

Anmeld Citér

17. juni 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Halløj ladies, der stadig er med på tråden og ventetiden. 3+0 her... pyh, hvor går tiden langsomt.

2+0 idag, så måske en EM baby laves i aften �� meeen har haft enormt ondt efter bio’en så ikke meget aktivitet i denne cyklus  

Anmeld Citér

17. juni 2021

BabyIgen2022

M_M skriver:

Sådan en lorte dag. 

Hvad er et AMH tal? Hvad skal det være og hvordan får man det tjekket? Er det fordi, i er i udredning?

Anmeld Citér

17. juni 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

2+0 idag, så måske en EM baby laves i aften �� meeen har haft enormt ondt efter bio’en så ikke meget aktivitet i denne cyklus  

Åh øv. Hvordan har du haft ondt? Min i december gjorde ikke så ondt umiddelbart. Meget blod, men ikke smerte...

Anmeld Citér

17. juni 2021

Morpåudebane

Åh øv. Hvordan har du haft ondt? Min i december gjorde ikke så ondt umiddelbart. Meget blod, men ikke smerte...

Syntes bare jeg har været øm og tung i underlivet siden så lysten har ikke været så stor. Så jeg satser lidt på næste cyklus  

krydser fingre for at du rammer den i den her cyklus. Kan du holde dig fra testene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.