Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2021

superheltensmor

Profilbillede for superheltensmor

Nogen der kan se det stregen?�� Er 3+3

har tager virkeligt mange af de teste og aldrig oplevet skyggestreger��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2021

Morpåudebane

superheltensmor skriver:

Nogen der kan se det stregen?�� Er 3+3

har tager virkeligt mange af de teste og aldrig oplevet skyggestreger��

Har aldrig prøvet sådan en streg på babyplan medmindre den var god nok  krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

3. juni 2021

superheltensmor

Morpåudebane skriver:

Har aldrig prøvet sådan en streg på babyplan medmindre den var god nok  krydser fingre for dig 

Samme her Samme streg kom på Valmed, som jeg også har rigtigt gode erfaringer med <3

Åh hvor jeg håber

Anmeld Citér

3. juni 2021

Morpåudebane

superheltensmor skriver:

Samme her Samme streg kom på Valmed, som jeg også har rigtigt gode erfaringer med <3

Åh hvor jeg håber

Åhhh hvor dejligt  krydser fingre  

jeg kunne få en svag lyserød streg på valmed i denne cyklus for første gang , 3+4 men idag 3+6 kom min mens desværre. Så vi prøver igen igen igen i næste cyklus  

Anmeld Citér

3. juni 2021

mhg

Mortil_en skriver:

Stort tillykke Hvor må det være en fantastisk følelse at det lykkedes helt uden om behandlingen

Ja, det er en vild følelse. Og samtidig mega urealistisk.. Blodprøve på mandag. Så håber jeg på nogle gode værdier ��

Anmeld Citér

3. juni 2021

superheltensmor

Morpåudebane skriver:

Åhhh hvor dejligt  krydser fingre  

jeg kunne få en svag lyserød streg på valmed i denne cyklus for første gang , 3+4 men idag 3+6 kom min mens desværre. Så vi prøver igen igen igen i næste cyklus  

Ja det er desværre risikoen, når man som os er utålmodige og ikke kan vente med at teste��

det er første forsøg på at lave nr to - så det er næsten for godt til at være sandt�� nr 1 kom i første forsøg��♥️

Anmeld Citér

3. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Enmere20 skriver:

Update - det var vidst en ret tydelig skyggestreg �� har fået menstruation i dag og de andre test jeg tog viste negativ �� næste gang er det 1 år siden vi startede projektet ��

Øv øv Håber de to streger kommer på 1 års cyklussen

Anmeld Citér

3. juni 2021

Morpåudebane

superheltensmor skriver:

Ja det er desværre risikoen, når man som os er utålmodige og ikke kan vente med at teste��

det er første forsøg på at lave nr to - så det er næsten for godt til at være sandt�� nr 1 kom i første forsøg��♥️

Ja det er lidt en dum ide, så nu er det slut med at teste før 4+0 for nåede lige to dages lykkerus 

begge mine er også lavet i første forsøg så det kan sagtens lade sig gøre, 3’ern er dog en værre en der nu gå ind i 4. Cyklus 

krydser fingre for at din holder

Anmeld Citér

3. juni 2021

Enmere20

Mortil_en skriver:

Øv øv Håber de to streger kommer på 1 års cyklussen

Tak, det håber jeg også 

mine 2 andre børn er begge lavet i juni, så måske det bare er min måned  det er dog 16 og 17 år siden i mine yngre dage

Anmeld Citér

3. juni 2021

superheltensmor

Morpåudebane skriver:

Ja det er lidt en dum ide, så nu er det slut med at teste før 4+0 for nåede lige to dages lykkerus 

begge mine er også lavet i første forsøg så det kan sagtens lade sig gøre, 3’ern er dog en værre en der nu gå ind i 4. Cyklus 

krydser fingre for at din holder

Hvis jeg brænder nallerne denne måned, så tror jeg også at jeg vil vente næste cyklus. Man håber jo bare så meget på at det sker, når først beslutningen er taget

Godt at høre at det ikke er helt tosset at håbe at det kan lade sig gøre så hurtigt flere gange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.