Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Enmere20 skriver:

Tak, det håber jeg også 

mine 2 andre børn er begge lavet i juni, så måske det bare er min måned  det er dog 16 og 17 år siden i mine yngre dage

Så er jeg ikke den eneste som har stor forskel på alderen (13 år her) Så får man lov til både at være ung og gammel mor Håber heldet er med dig i juni

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2021

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021

Ser ud til at der muligvis er gevinst i min test, så må vi se om den bliver ved med at vise positiv og om mens udebliver.

Jeg er kun de små 3+3, så må vi se hvordan det udvikler sig. Uanset om det er den ene eller den anden vej det kommer til at gå så ved jeg da om ikke andet at jeg kan blive gravid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. juni 2021

superheltensmor

Profilbillede for superheltensmor

Det ser ud til at der er god udvikling fra i går

Anmeld Citér

5. juni 2021

M4U

Har netop testet tre dage før... fordi vi skulle ud i dag ��

stregen kom med det samme!

Anmeld Citér

8. juni 2021

BabyIgen2022

Halløj alle skønne ladies... så er jeg snart klar med cyklus 8.. pyh... tænk det skulle tage så lang tid... det forstår jeg slet ikke... nå, men jeg er armeret med et ordentligt læs ægløsningsteste, som kommer ind af døren i morgen og klar

Nu er jeg træt af at håbe fra måned til måned, så der er købt godt ind til et længere, sejt træk... så håber vi bare i stedet, at jeg ikke får brug for det hele Jeg har lige aftalt ny efteruddannelse med min leder i dag. Det er bare fedt at have en fornemmelse af, at livet nu går videre, mens jeg venter på en lillebror/søster. Har ellers følt, at livet gik lidt i stampe, fordi en barsel lige skulle overstås først.

Nu har jeg taget konsekvensen - fået skub i livet, købt hobevis af tests ind og så må den baby komme, når den kommer... helst hurtigt... men nu hænger hele tilværelsen ikke på den ene baby....

Anmeld Citér

8. juni 2021

Mortil_2

Babyi2021 skriver:

Ser ud til at der muligvis er gevinst i min test, så må vi se om den bliver ved med at vise positiv og om mens udebliver.

Jeg er kun de små 3+3, så må vi se hvordan det udvikler sig. Uanset om det er den ene eller den anden vej det kommer til at gå så ved jeg da om ikke andet at jeg kan blive gravid.

Er der en opdatering på din test ?

Anmeld Citér

8. juni 2021

Mortil_2

BabyIgen2022 skriver:

Halløj alle skønne ladies... så er jeg snart klar med cyklus 8.. pyh... tænk det skulle tage så lang tid... det forstår jeg slet ikke... nå, men jeg er armeret med et ordentligt læs ægløsningsteste, som kommer ind af døren i morgen og klar

Nu er jeg træt af at håbe fra måned til måned, så der er købt godt ind til et længere, sejt træk... så håber vi bare i stedet, at jeg ikke får brug for det hele Jeg har lige aftalt ny efteruddannelse med min leder i dag. Det er bare fedt at have en fornemmelse af, at livet nu går videre, mens jeg venter på en lillebror/søster. Har ellers følt, at livet gik lidt i stampe, fordi en barsel lige skulle overstås først.

Nu har jeg taget konsekvensen - fået skub i livet, købt hobevis af tests ind og så må den baby komme, når den kommer... helst hurtigt... men nu hænger hele tilværelsen ikke på den ene baby....

Det lyder som en lettelse at der sker noget andet. Det er også godt at få nogle drinks og lidt lækkert med veninderne og fejre at man stadig kan drikke alkohol

Jeg er på cyklus 1 og det kribler allerede i kroppen på mig. Har ikke kunne vente og modtager også æl teste i morgen.
Vil desuden gerne i gang med noget karriereskift evt. en anden uddannelse, men er lidt ambivalent mht. om jeg skal sætte det på pause og håbe at jeg bliver hurtigt gravid eller om jeg bare skal springe ud i det. Jeg er lidt bange for at jeg komme til at sætte alt på stand by og det gør jo altså ikke ventetiden nemmere

Anmeld Citér

8. juni 2021

Morpåudebane

Så er mens slut og om 2 dage starter “honeymoon” perioden og PB vol. 3.0 - cyklus 4  

Håber inderligt at der er gevinst den her gang, efter den s***e bio! 

masser af babystøv jeres vej

Anmeld Citér

9. juni 2021

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
Mortil_en skriver:

Er der en opdatering på din test ?

Ja, den er der sørme. Så jeg er i uge 4+1 nu. Opdagede det  i uge 3+3 fordi mine mens smerter ikke var så slemme og startede lidt senere end de plejede. Plus jeg fik ikke ondt i brysterne og jeg plejede at have brystspændinger ved menstration:-).

Anmeld Citér

9. juni 2021

Mortil_2

Babyi2021 skriver:

Ja, den er der sørme. Så jeg er i uge 4+1 nu. Opdagede det  i uge 3+3 fordi mine mens smerter ikke var så slemme og startede lidt senere end de plejede. Plus jeg fik ikke ondt i brysterne og jeg plejede at have brystspændinger ved menstration:-).

Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.