Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2021

Ananas

Har I nogensinde set en mere negativ test? Typisk hvordan kroppen kan spille én et puds! Nåh ja, det giver jo nok sig selv inden længe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2021

Momster89

Testdag fredag

Det er dælme svært at vente

Anmeld Citér

1. juni 2021

Morpåudebane

Momster89 skriver:

Testdag fredag

Det er dælme svært at vente

Samme her!! Er dog allerede faldet i testfælden BIG TIME

Anmeld Citér

1. juni 2021

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
Morpåudebane skriver:

Samme her!! Er dog allerede faldet i testfælden BIG TIME

Er det så tidlige teste du har taget siden du ret tidligt har fået vist en skyggestreg og nu en streg med farve i, hvis du først har festdag fredag?

Anmeld Citér

1. juni 2021

Morpåudebane

Babyi2021 skriver:

Er det så tidlige teste du har taget siden du ret tidligt har fået vist en skyggestreg og nu en streg med farve i, hvis du først har festdag fredag?

Nej det er faktisk en helt alm test fra Rema, så håber det betyder at der er gevinst den her gang  tester igen i morgen 3+5 for at se om der er udvikling 

I min sidste graviditet testede jeg også allerede positiv 3+2, så danner måske bare hurtigt HCG 

Anmeld Citér

1. juni 2021

Babyi2021

Morpåudebane skriver:

Nej det er faktisk en helt alm test fra Rema, så håber det betyder at der er gevinst den her gang  tester igen i morgen 3+5 for at se om der er udvikling 

I min sidste graviditet testede jeg også allerede positiv 3+2, så danner måske bare hurtigt HCG 

Ja okay :-) så danner du måske bare hurtigt HCG, men spændende at se om der sker en udvikling. Det håber jeg i hvertfald for dig, krydser fingre ��. 

Anmeld Citér

1. juni 2021

Morpåudebane

Babyi2021 skriver:

Ja okay :-) så danner du måske bare hurtigt HCG, men spændende at se om der sker en udvikling. Det håber jeg i hvertfald for dig, krydser fingre ��. 

Tak, jeg håber det virkelig også  men har haft slemme mens smerter hele dagen, så frygter lidt at mens er på vej... meeen intet er slut før blødningen kommer

Anmeld Citér

1. juni 2021

Babyi2021

Morpåudebane skriver:

Tak, jeg håber det virkelig også  men har haft slemme mens smerter hele dagen, så frygter lidt at mens er på vej... meeen intet er slut før blødningen kommer

Årh øv, Ja enten det eller kroppen der arbejder på en baby, det må tiden jo vise. Det positive er jo at chancen er der. Så det er bare med at prøve at nyde processen fremført at bekymre sig for meget det er vidst også lettere sagt end gjort!

Jeg har selv testdag tirsdag i næste uge, og jeg troede at der var gevinst ved sidste mens, men det var der så ikke. Det er der nok hellere ikke denne her gang da jeg allerede nu får symptomer som minder meget om mens smerter . Men man går jo og har et håb hver måned, samtidig med at man prøver at tage det lidt afslappet.

Anmeld Citér

1. juni 2021

Morpåudebane

Babyi2021 skriver:

Årh øv, Ja enten det eller kroppen der arbejder på en baby, det må tiden jo vise. Det positive er jo at chancen er der. Så det er bare med at prøve at nyde processen fremført at bekymre sig for meget det er vidst også lettere sagt end gjort!

Jeg har selv testdag tirsdag i næste uge, og jeg troede at der var gevinst ved sidste mens, men det var der så ikke. Det er der nok hellere ikke denne her gang da jeg allerede nu får symptomer som minder meget om mens smerter . Men man går jo og har et håb hver måned, samtidig med at man prøver at tage det lidt afslappet.

Præcis, man burde virkelig bare slappe af og lade tingene komme til sin tid,,  men det er svært

krydser fingre for at dit også bare er kroppen der arbejder på en baby

Anmeld Citér

1. juni 2021

Babyi2021

Morpåudebane skriver:

Præcis, man burde virkelig bare slappe af og lade tingene komme til sin tid,,  men det er svært

krydser fingre for at dit også bare er kroppen der arbejder på en baby

Ja for alle de tanker og alle de test man får lyst til at tage langtid før tid, gør jo ikke chancerne større for at få en baby. Men når det er sagt er det også rart at få vished, så man kan forholde sig til det ene eller det andet.

Tak jeg håber.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.