Anonym skriver:
Mange tak for at dele din historie . Nej der er ikke foretager nogen form for undersøgelse , der er taget blodprøver og afføringsprøver . Nogle har været udenfor normen men så normale . Han er desværre ikke blevet bedre nok nærmere det modsatte . Vi har ringet til sygehuset , men kun til sekretæren som sagde vi skulle bede egen læge om nu henvisning . Men den afviste de på sygehuset. Syntes bare det er lidt bekymrende , at han ikke får det bedre . At han faktisk blev sendt afsted i akut kræftpakke men ikke undersøgt nærmere . At den pågældende læge har ry for at være distræt , og var på vej på ferie ( dette nævnt som lægen godt kunne være temmelig distræt )
Jeg synes også, det er underligt, at han ikke har fået foretaget kikkertundersøgelser og/eller scanning. Specielt når han er henvist efter kræftpakken.
Nu ved jeg jo ikke, hvilke blodprøver, han har fået foretaget. Er han tjekket for cøliaki?
Jeg kan virkelig godt forstå, at det er frustrerende. Det er jo ikke normalt at have det så dårligt gennem så lang tid.
Som en anden skriver, så kan det måske være en mulighed at undersøge, om der er læger i nabokommunen, der har åbent for tilgang af nye patienter.
Håber det bedste for jer.
Anmeld