Abracadabra skriver:
Men at få afvist ALT er måske ikke en realistisk plan. Der vil altid være flere sygdomme og tilstande, man kan undersøge for.
Hvis han holder vægten (eller tager på), virker tarmen. Hvis afføringsprøver er normale og blodprøver også (selvfølgelig afhængig af, hvad man har set efter), så er 95 % af de sandsynlige sygdomme udelukket.
Der vil altid kunne laves flere undersøgelser, men lægen skal jo finde grund til fx en kikkertundersøgelse eller en MR scanning. Og måske er der simpelthen lavet undersøgelser nok?
Tak for svar . Jeg kan undre mig over man vælger , at sende ham akut på sygehuset i en kræftpakke , men at han ikke undersøges nærmere . Han har haft nogle prøver som lå udenfor normalen . Men har har bare fået det dårligere . Han tabte sig , men har taget 4 kg på samt vokset 12 cm .
Jeg kan bare ikke forstå , at man ikke kan på en eller anden måde . Han spiser stort ser intet , sover 12-14 timer i døgnet , har kvalme , madlede og kaster op . Han er 19 år og skal starte på UNI til efteråret , hvilket virker meget urealistisk som han har det nu.
Han er normalt en meget madglad fyr med en fin gylden farve. Nu er han bleg og sidder og stikker i maden . Sidst han var her og spise brød han grædende sammen men han sad og kikkede på en mini burger .
måske han er undersøgt godt nok ( blodprøve - afføringsprøver ) men det kan simpelthen ikke være rigtigt en ung fyr skal have der sådan.
Anmeld