Henvisning til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Hun prøver bare at komme med flere forslag.. For at du kan hjælpe din søn..

Hvis du læser hvad hun siger, omkring det om det er psykiskt.. Hvordan er du 100 % sikker? (hvis selv din søn ikke ved det)

Jeg får selv sindssyg ondt i maven(jeg kan nærmest skrige eller græde.. Og jeg er voksen) , når jeg er stresset eller nervøs.. Altså ikke bare 5 mins smerte, men der kan være op til flere timer,...

Hvis lægen ikke vil henvise, må du gå på nettet, se om der er speciel længere, kontakte dem og hør dem ad.

Du må gå udenom hospitalet, hvid du ikke føler de gør noget..

Ja man kan virkelig være nødt til at banke i bordet for at få svar/hjælp. 

Tak for dit svar . Det er læst,  men svarer ikke mere herinde . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Det var så lidt.. synes det var lidt voldsomt som hun angreb dig, når du jo bare prøver at hjælpe, komme med andre sider af det, hvordan man også kan gøre det. 

Det er super fint du mener jeg angreb . I er frustreret over min tråd og at vi ikke kæmper . Men sandheden er jo at I ikke aner , hvad der er sket de sidste 1,5 år . Mere svar kommer der ikke herfra . Jeg ønsker ikke at dele min barns sygdoms forløb herinde . Derfor er alt heller ikke delt .

Som sagt svare jeg ikke mere omkring det . 

Anmeld

19. april 2021

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Nu ved jeg jo ikke, hvilke blodprøver, der er taget, men er han tjekket for cøliaki (glutenintolerance) ?

Der findes et tal, der hedder transglutaminasen, og det skal være under 7 for at være normalt. Du kan jo prøve at spørge lægen, hvad din søns tal er.

Tak for svar . Det vil jeg prøve at tjekke . Tak

Anmeld

19. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det er super fint du mener jeg angreb . I er frustreret over min tråd og at vi ikke kæmper . Men sandheden er jo at I ikke aner , hvad der er sket de sidste 1,5 år . Mere svar kommer der ikke herfra . Jeg ønsker ikke at dele min barns sygdoms forløb herinde . Derfor er alt heller ikke delt .

Som sagt svare jeg ikke mere omkring det . 

nej vi ved det IKKE, fordi du har jo ikke skrevet det, så derfor skriver vi hvad vi skriver, for at HJÆLPE dig, og din søn..... Det er jo IKKE alle der tænker i de baner, og derfor bliver det foreslået...

og jo jeg synes du angriber, fordi du bliver sur og forsvinder, når alt hun gør er at komme med nogle andre foreslag.. så kan du sige: Ved du hvad? Det sårer mig når du skriver sådan, for vi gør alt for vores søn, men jeg vil ikke skrive alt om det her.. 

vi siger jo ikke de ting for at banke dig i hovedet, eller kalde dig en dårlig mor, men virkelig for at hjælpe din søn, så han kan få det bedre. 

Anmeld

19. april 2021

Moderator

Profilbillede for Moderator

Lukker tråden; efter ønske fra trådstarter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.