Fortvivlet skriver:
Jeg siger min personlige mening og holdning, ligesom alle andre 
Jeg har bare endnu til gode at møde nogen der reelt er fattige
Hej så kan du møde mig!
Min mand og jeg mistede et barn i december 2013, jeg var blevet gravid efter endt uddannelse og ventede på min elevplads, den kunne jeg så ikke tage da jeg skulle starte på elevplads 1/9 og havde termin 23/12.
Kommunen mente ikke de skulle forsørge da sagde jeg bare skulle starte en ny uddannelse (lige efter taber af vores søn) og det kunne jeg ikke psykisk! Min mand studerede så vi skulle overleve på en SU! Med de udgifter vi normalt havde to indkomster til at betale regninger med og man kan altså ikke bare lige opsige et abonnement og så dagen efter være ude af det!
Så jo, vi var fattige! Eller vi ville have været det MEN! 14 dage efter fødslen stod jeg en mandag morgen rystende og grædende, dagen efter min søns kiste var lagt i jorden, på mit uddannelsescenter for ellers havde vi ikke kunne overleve! Og ja det har faktisk sat rigtig mange ar i min sjæl for jeg havde 14 dage til at komme over tabet af mit barn.
bare rolig, staten betaler ikke for mig mere og jeg har klaret mig fint arbejdsmæssigt men det kan alle altså ikke! Så husk lige der er andre end “dem på KH” og ikke alle kan gøre for at det ender som det gør
Anmeld
Citér