#metoo på arbejdspladsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2020

Ano18

Hehe, jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte eller slutte ift den kommentar om, at alle mænd gerne vil tages på pikken. Så jeg vælger bare at grine lidt videre i mig selv over den tankegang men samtidig er det svært ikke at overveje den persons generelle tankegang og reaktionsmønster overfor det modsatte køn. Ja også overfor sit eget. Ikke fordi jeg skal starte en kæmpe diskussion, men Jesus Christ altså 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hehe, jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte eller slutte ift den kommentar om, at alle mænd gerne vil tages på pikken. Så jeg vælger bare at grine lidt videre i mig selv over den tankegang men samtidig er det svært ikke at overveje den persons generelle tankegang og reaktionsmønster overfor det modsatte køn. Ja også overfor sit eget. Ikke fordi jeg skal starte en kæmpe diskussion, men Jesus Christ altså 

Nu var det jo også en mand der selv sagde det 

Anmeld Citér

13. september 2020

Fortvivlet

Sprit25 skriver:

Det der skræmmer mig mest er hvordan kvinder ikke står med kvinder. Vi kunne styre verden, hvis byggede hinanden op

Det skræmmer mig at du tænker at verden skal være kønsopdelt, os mod dem

Anmeld Citér

13. september 2020

Sprit25

Fortvivlet skriver:

Det skræmmer mig at du tænker at verden skal være kønsopdelt, os mod dem

Hold nu op! Det er ikke det jeg siger!!! 

Jeg siger at tænk, hvis kvinder stod sammen. Så når en kvinde sagde: hey jeg vil kæmpe for ligeløn. Tænk hvis alle kvinder så sagde: fedt også mig. 

Tænk hvis alle overlevere fra et overgreb i det mindste kunne regne, med deres køns støtte! Det ville da være så fedt! Så kunne vi sidde.på direktørgangen SAMMEN med mænd! Så kunne vi gå hjem om natten uden at blive bange. Så kunne vi sige fra SAMMEN! 

Anmeld Citér

13. september 2020

Fortvivlet

Sprit25 skriver:

Hold nu op! Det er ikke det jeg siger!!! 

Jeg siger at tænk, hvis kvinder stod sammen. Så når en kvinde sagde: hey jeg vil kæmpe for ligeløn. Tænk hvis alle kvinder så sagde: fedt også mig. 

Tænk hvis alle overlevere fra et overgreb i det mindste kunne regne, med deres køns støtte! Det ville da være så fedt! Så kunne vi sidde.på direktørgangen SAMMEN med mænd! Så kunne vi gå hjem om natten uden at blive bange. Så kunne vi sige fra SAMMEN! 

Men hvorfor skal man have ligeløn er det ikke mest fair hvis man får løn udfra ens kvalifikationer og hvor hårdt man arbejder? 

Anmeld Citér

13. september 2020

Sprit25

Fortvivlet skriver:

Men hvorfor skal man have ligeløn er det ikke mest fair hvis man får løn udfra ens kvalifikationer og hvor hårdt man arbejder? 

Naturligvis skal man have løn efter kvalifikationer og du kan ikke sætte ligeløn på alle job. 

Men visse steder kan du godt. Men det er ikke min pointe. Min pointe er: så længe vi nedbryder hinanden, så tillader vi at vi ikke er ligestillet med manden

Anmeld Citér

13. september 2020

kamikaze

Sprit25 skriver:

Naturligvis skal man have løn efter kvalifikationer og du kan ikke sætte ligeløn på alle job. 

Men visse steder kan du godt. Men det er ikke min pointe. Min pointe er: så længe vi nedbryder hinanden, så tillader vi at vi ikke er ligestillet med manden

Skal hun virkelig have lov til at afspore alle debatter? Kan vi ikke bare tænke "puha godt jeg ikke kender dig", og så fortsætte den interessante del af samtalen?

Anmeld Citér

13. september 2020

Sprit25

kamikaze skriver:

Skal hun virkelig have lov til at afspore alle debatter? Kan vi ikke bare tænke "puha godt jeg ikke kender dig", og så fortsætte den interessante del af samtalen?

Du har en pointe

Anmeld Citér

13. september 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Fortvivlet skriver:

Vil du ikke godt stoppe med at afspore debatten hér og i stedet enten undersøge, hvad ligeløn vil sige - google er din ven - eller oprette din egen tråd, hvor du stiller spørgsmålet? 

Anmeld Citér

13. september 2020

Fortvivlet

Vil du ikke godt stoppe med at afspore debatten hér og i stedet enten undersøge, hvad ligeløn vil sige - google er din ven - eller oprette din egen tråd, hvor du stiller spørgsmålet? 

Jeg debattere da bare videre, da ikke min skyld at debatten har taget en drejning 

Og jeg ved skam godt hvad ligeløn er, hvor spørger jeg om det henne ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.