Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg har skrevet til en som hjælper
Jeg har skrevet til en som hjælper
STÆRKT at du har taget i mod hjælp og skrevet til en. Det er super sejt gået.
ønsker dig alt held og lykke og som en anden skriver. Håber der kommer en Update så vi ved du er i sikkerhed.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du er velkommen til og sende din adr til mig, så kontanter jeg gerne politiet for dig
Er du kommer i sikkerhed?
Jeg håber du er okay! Det er så flot at du tager imod hjælp!
Anonym skriver: hej kvinder. Det er sådan at jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte. Jeg har det slet ikke godt og har ingen at fortælle til min mand behandler mig nogle dage godt og andre ikke, hvis jeg bare hæver stemmen får jeg bank. Idag her til morgen tog han hen til sin ven og fortalte ham om vores skænderi fra igår, da han kom hjem var jeg frusteret at jeg råbte og sagde det skulle han ikke. Derefter fordi jeg råbte og naboerne ikke må høre det, ellers ringer de til politiet fik jeg en masse tæsk tror ærligt han sad ovenpå mig i over 30 min og bare boksede løs. Og fik en lussing efter den anden... hvis jeg bare hæver stemmen lidt får jeg tæsk. Jeg er blå over hele kroppen, og ved ikke hvad jeg skal gøre. Grunden til vi skændes igår var at hans familie hele tiden skal blande sig i vores liv. Og det kunne jeg ikke klarer længere. jeg har så meget ondt i øret efter den skide lussing og tæsk han bliver også ved at køre på mig psykisk og kalde mig en ko og en luder samt alt muligt andet får endda skylden for alt. Hvad skal jeg gøre
hej kvinder. Det er sådan at jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte. Jeg har det slet ikke godt og har ingen at fortælle til min mand behandler mig nogle dage godt og andre ikke, hvis jeg bare hæver stemmen får jeg bank. Idag her til morgen tog han hen til sin ven og fortalte ham om vores skænderi fra igår, da han kom hjem var jeg frusteret at jeg råbte og sagde det skulle han ikke. Derefter fordi jeg råbte og naboerne ikke må høre det, ellers ringer de til politiet fik jeg en masse tæsk tror ærligt han sad ovenpå mig i over 30 min og bare boksede løs. Og fik en lussing efter den anden... hvis jeg bare hæver stemmen lidt får jeg tæsk. Jeg er blå over hele kroppen, og ved ikke hvad jeg skal gøre. Grunden til vi skændes igår var at hans familie hele tiden skal blande sig i vores liv. Og det kunne jeg ikke klarer længere. jeg har så meget ondt i øret efter den skide lussing og tæsk han bliver også ved at køre på mig psykisk og kalde mig en ko og en luder samt alt muligt andet får endda skylden for alt. Hvad skal jeg gøre
Hvis du bor på Fyn og har brug for hjælp, så send en pb. Jeg vil gerne hjælpe dig.
CKJ skriver: Er du kommer i sikkerhed?
Ikke endnu og har lige fået en stor sviner af ham.
Anonym skriver: Ikke endnu og har lige fået en stor sviner af ham.
Har politiet fået besked om jeres addresse?
Hvorfor har du fået en sviner ? Har han mistanke om noget?
Er politiet slet ikke dukket op endnu ?
Har du kontakt med din "hjælper"?
Tjullehej skriver: Har politiet fået besked om jeres addresse?
Hjælper kontakter politiet om 1 time.
Anonym skriver: Hjælper kontakter politiet om 1 time.
Ok ... men hvorfor ikke med det samme..?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128