Gennembanket af manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Han lader mig ikke gå på wc selv��

Du har mulighed for at sidde på telefonen. Kan regne ud at han ikke tjekker dine beskeder her. For det havde han da ikke tilladt at du skrev. 

du er velkommen til at sende mig dit navn og adresse i en pb til mig med fuld diskretion. Så ringer jeg gerne til politiet for dig og forklarer dem situationen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2020

AnoMor

Soonmom skriver:

Hvis du sidder med din telefon, kan du vel ringe 112 - du behøver ikke sige noget, du kan fx gøre det hvis han slår altså så der er almindeligt baggrundsstøj, (visken eller andet) alternativt gøre det når han går på toilet?

Alt ære og respekt så lyder det lidt som en troll (undskylder mange gange hvis du ikke er, men tænker at man har mange muligheder for at kontakte hjælp) 

Har tænkt det samme mht troll. Mindes et opslag for er års tid siden hvor det var stort set det samme og admin måtte lukke tråden. 

mmen er det ikke en troll så er det flot hun skriver og skal have hjælp. Jeg einger gerne til politiet hvis hun sender navn og adresse til mig 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Åh hvor jeg IKKE håber der er nogen de kan finde på at lave ‘sjov’ med sådan noget. 

Nej det er altså ikke sjovt. Jeg synes virkeligt det synd at i tror jeg lyver hvorfor skulle jeg lyve. Det mærkeligt at nogle tror det.

Anmeld Citér

25. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Nej det er altså ikke sjovt. Jeg synes virkeligt det synd at i tror jeg lyver hvorfor skulle jeg lyve. Det mærkeligt at nogle tror det.

Synes da bestemt du så skal tage i mod tilbuddet om at der ringes efter politiet så du kan komme væk og ikke udsætte både dig og dit barn for vold mere 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har fået anmeldelser på denne tråd.

Hvis man mener ts er en troll - så er det langt mere effektivt at tie tråden ihjel. 

Og er man af den modsatte holdning,  så kom med de gode råd der evt kan være , og ikke piske en stemning op om hvor vidt ts er troværdig eller ej. 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er træls at blive mistænkt for at lyve. Men som en skriver, var der en der gjorde netop det for et par år siden og jeg var blandt andet en af dem, der brugte meget tid på at hjælpe vedkommende og det er jo meget voldsomt at være "vidne" til og samtidig enormt frustrerende når man opdager at det hele er opspind. Og grunden til folk overvejer troll er fordi det er svært at forestille sig at han tør lade dig sidde med telefonen, for han ved jo godt du ville kunne bruge telefonen til at skrive efter hjælp, hvis det var.

Men tag imod tilbuddet om at få en herinde til at ringe efter hjælp for dig. Og kom væk. Hvor er din søn mens du får bank? Er han vidne til dette? For så skal du for hans skyld væk. 

Anmeld Citér

25. juli 2020

LSS

Anonym skriver:

Jeg tror IKKE du lyver! Tværtimod tilbyder jeg at åbne mit hjem for dig og hjælpe dig!!

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er træls at blive mistænkt for at lyve. Men som en skriver, var der en der gjorde netop det for et par år siden og jeg var blandt andet en af dem, der brugte meget tid på at hjælpe vedkommende og det er jo meget voldsomt at være "vidne" til og samtidig enormt frustrerende når man opdager at det hele er opspind. Og grunden til folk overvejer troll er fordi det er svært at forestille sig at han tør lade dig sidde med telefonen, for han ved jo godt du ville kunne bruge telefonen til at skrive efter hjælp, hvis det var.

Men tag imod tilbuddet om at få en herinde til at ringe efter hjælp for dig. Og kom væk. Hvor er din søn mens du får bank? Er han vidne til dette? For så skal du for hans skyld væk. 

Jeg har skrevet til en som hjælper

Anmeld Citér

25. juli 2020

Baby.mamma

Anonym skriver:

Jeg har skrevet til en som hjælper

Hvor er det godt ! Hvis du har mulighed for at opdatere så vi kan høre du er kommet i sikkerhed ville det være rigtig rart. Jeg håber det bedste for jer og du er skide stærk og sej! 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Hvor er det godt ! Hvis du har mulighed for at opdatere så vi kan høre du er kommet i sikkerhed ville det være rigtig rart. Jeg håber det bedste for jer og du er skide stærk og sej! 

Mange tak.og jeg vil takke jer alle, i er virkelig søde. Og i gav mig moden til at bede om hjælp. Har været i det her i over et år nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.