En lille opdatering. Jeg sidder og venter på skadestuen, for at få taget billeder af mine skader. Jeg er i gode hænder, og takket være jer allesammen. Jeg takker jer virkeligt meget, og han blev taget med af politiet, for den kvindelig betjent som var med fik et chok over alle de mærke jeg havde. Nu er jeg og min søn i gode hænder, og vi overnatter idag hos hjælper.. nøj hvor har jeg aldrig mødt sådan et godt menneske som hende der hjælper mig. Kæmpe kram til jer alle, og jeg håber jeg snart kommer over alt det her.

Pu ha jeg får helt gåsehud og våde øjne! Tak for update
Hvor er jeg glad for at du (og din søn) er ved at få hjælp nu. Ingen fortjener den behandling som du har fået, og din søn fortjener at vokse op i et godt og trygt hjem. Begge dele kan I se frem til, når der er ro på, og takket være din styrke! Rigtig mange er ikke "stærke" nok til at bryde ud. Dit opslag herind svar første skridt på vejen, og jeg må indrømme, at jeg frygtede du ikke tog næste skridt, men det gjorde du heldigvis
Alle de nedladende ting din mand har gjort og sagt, håber jeg, du kan få placeret på en ordentlig hylde. Det er en typisk opførsel fra kontrollerende partnere, som ønsker at nedsætte sin partners selvværd og få dem til at tro, at ingen andre vil have dem og at du ikke finder noget bedre end ham. Han vil gøre dig afhængig af ham. Men alt det er løgn, og bunder i hans egen usikkerhed.
Du er så meget værd. Glem hans grimme ord, hvis du kan. Du er en sej kvinde som har livet foran dig 

Anmeld
Citér