Gennembanket af manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2020

Baby.mamma

En lille opdatering. Jeg sidder og venter på skadestuen, for at få taget billeder af mine skader. Jeg er i gode hænder, og takket være jer allesammen. Jeg takker jer virkeligt meget, og han blev taget med af politiet, for den kvindelig betjent som var med fik et chok over alle de mærke jeg havde. Nu er jeg og min søn i gode hænder, og vi overnatter idag hos hjælper.. nøj hvor har jeg aldrig mødt sådan et godt menneske som hende der hjælper mig. Kæmpe kram til jer alle, og jeg håber jeg snart kommer over alt det her.

Pu ha jeg får helt gåsehud og våde øjne! Tak for update  Hvor er jeg glad for at du (og din søn) er ved at få hjælp nu. Ingen fortjener den behandling som du har fået, og din søn fortjener at vokse op i et godt og trygt hjem. Begge dele kan I se frem til, når der er ro på, og takket være din styrke! Rigtig mange er ikke "stærke" nok til at bryde ud. Dit opslag herind svar første skridt på vejen, og jeg må indrømme, at jeg frygtede du ikke tog næste skridt, men det gjorde du heldigvis  

Alle de nedladende ting din mand har gjort og sagt, håber jeg, du kan få placeret på en ordentlig hylde. Det er en typisk opførsel fra kontrollerende partnere, som ønsker at nedsætte sin partners selvværd og få dem til at tro, at ingen andre vil have dem og at du ikke finder noget bedre end ham. Han vil gøre dig afhængig af ham. Men alt det er løgn, og bunder i hans egen usikkerhed.

Du er så meget værd. Glem hans grimme ord, hvis du kan. Du er en sej kvinde som har livet foran dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Ikke endnu og har lige fået en stor sviner af ham.

Over?

Anmeld Citér

25. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
CKJ skriver:

Over?

Læser nu, at du er i gode hænder! Og hvor dejligt, at én herinde har hjulpet dig til rette 

Anmeld Citér

25. juli 2020

HBV

Super dejligt med en opdatering. Du og din søn har været i mine tanker mange gange i dag. I fortjener det bedste 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Super dejligt med en opdatering. Du og din søn har været i mine tanker mange gange i dag. I fortjener det bedste 

Mange tak. Han er åbentbart blevet løsladt og har haft ringet til min mor og fortalt hende en helt anden historie. Jeg blev ringet op af min mor og blev kaldt et svin..

Anmeld Citér

25. juli 2020

Babilooo

Mange tak. Han er åbentbart blevet løsladt og har haft ringet til min mor og fortalt hende en helt anden historie. Jeg blev ringet op af min mor og blev kaldt et svin..

Dejligt mor. Jeg ville sende hende kopi af journalen over dine skader. Eller blot billeder af din ryg eller hvor han ellers har skadet dig. Det virker som en familie der tror mere på ham en dig??? Hvorfor..?  Fik du ikke et ord indført. Synes det er vildt, at hun kalder dig svin. 
for st han ikke spreder historien ville jeg også sende billeder til hans side - forældre/ brødre. Så kan de se hvilket svin han er!

Anmeld Citér

25. juli 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Og hvorfor i al verden er han løsladt?

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Dejligt mor. Jeg ville sende hende kopi af journalen over dine skader. Eller blot billeder af din ryg eller hvor han ellers har skadet dig. Det virker som en familie der tror mere på ham en dig??? Hvorfor..?  Fik du ikke et ord indført. Synes det er vildt, at hun kalder dig svin. 
for st han ikke spreder historien ville jeg også sende billeder til hans side - forældre/ brødre. Så kan de se hvilket svin han er!

Jeg vil slet ikke i kontakt med hans familie. Hans  bror opfodre ham til at slå hvis ikke jeg lytter til hvad han siger til mig. Ja sikke noget. Jeg har aftalt med min mor at vi skal mødes og få snakket om det..

Anmeld Citér

25. juli 2020

Babilooo

Jeg vil slet ikke i kontakt med hans familie. Hans  bror opfodre ham til at slå hvis ikke jeg lytter til hvad han siger til mig. Ja sikke noget. Jeg har aftalt med min mor at vi skal mødes og få snakket om det..

Hvorfor blev I giftt - han er en nar og kommer fra en voldelig familie..?? 
Tag billeder med! Og få en straks skilsmisse.

Jeg ved faktisk ikke hvad du vil gøre med Jeres barn. Det er jo ikke sikkert af mødes med ham...? Eller at han ved hvor du bor?

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvorfor blev I giftt - han er en nar og kommer fra en voldelig familie..?? 
Tag billeder med! Og få en straks skilsmisse.

Jeg ved faktisk ikke hvad du vil gøre med Jeres barn. Det er jo ikke sikkert af mødes med ham...? Eller at han ved hvor du bor?

Pga af nogle personlige ting. Har jeg heldigvis forældre myndigheden, samt får han aldrig lov til at se os igen.. vi blev gift fordi han var dengang den kærligste men hans familie krontrollere ham. Første gang jeg blev tæsket sagde han at han aldrig ville gøre det mere. Der gik måneder også kom det igen og igen, alt fra knytnæve på hovedet til lussinger og spark. Desværre tror alle omkring os at han er en god mand, kun pga af jeg altid har været flov over at vise mine blå mærker. Forleden en dag var vi ude sammen, hvor jeg spurgte hvorfor han kiggede på en kvinde som havde bare ben. Så spyttede han på mig..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.