Gennembanket af manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2020

Anonym

Er der kommet en smule mere ro på?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er der kommet en smule mere ro på?  

Dog ikke. Jeg skulle igår ned og hende mine ting, og vi havde aftalt at jeg skulle hente dem imens han ikke var hjemme. Men da jeg kom ind så vil han stikke en kniv i nakken, jeg begyndte at skrige så stoppede han. Nøj hvor jeg slet ikke har det godt..

1.  

Anmeld Citér

1. august 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Dog ikke. Jeg skulle igår ned og hende mine ting, og vi havde aftalt at jeg skulle hente dem imens han ikke var hjemme. Men da jeg kom ind så vil han stikke en kniv i nakken, jeg begyndte at skrige så stoppede han. Nøj hvor jeg slet ikke har det godt..

1.  

Som jeg skrev tidligere - jeg ville frygte for mit liv. Få hemmeligt nummer og fjern dig fra han!

Og få politiet med til at hente dine ting. 

Anmeld Citér

2. august 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Som jeg skrev tidligere - jeg ville frygte for mit liv. Få hemmeligt nummer og fjern dig fra han!

Og få politiet med til at hente dine ting. 

Jeg har det så dårligt at jeg har brug for at komme ud med det til nogen. Jeg går hele tiden og tænker på alt det psykiske han har gjort ved mig. Min psyke har det slet ikke godt, alle de grimme ord han har kaldt mig, han gjorde seriøst de klammeste ting imod mig, som at sidde oveni hovedet på mig og prutte. Samt sige jeg ikke dur til noget heller ej rengøring eller madlavning, selvom jeg altid sørgede for alt. Jeg betalte altid alt, og handlede altid ind. Er det ikke nok med at han plejede at være sød foran vores venner, men så snart vi kom hjem fik jeg bare få afvide at alle kvinder er bedre end mig. Og jeg kun er god til at sidde og lave intet.

Anmeld Citér

2. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Jeg har det så dårligt at jeg har brug for at komme ud med det til nogen. Jeg går hele tiden og tænker på alt det psykiske han har gjort ved mig. Min psyke har det slet ikke godt, alle de grimme ord han har kaldt mig, han gjorde seriøst de klammeste ting imod mig, som at sidde oveni hovedet på mig og prutte. Samt sige jeg ikke dur til noget heller ej rengøring eller madlavning, selvom jeg altid sørgede for alt. Jeg betalte altid alt, og handlede altid ind. Er det ikke nok med at han plejede at være sød foran vores venner, men så snart vi kom hjem fik jeg bare få afvide at alle kvinder er bedre end mig. Og jeg kun er god til at sidde og lave intet.

Ej altså - stakkels du. Sikke en nedværdigende måde, at behandle dig på. 
godt du får sagt det højt nu og bearbejdet det: 

hvor bor du nu? Og lader han dig være?

Anmeld Citér

2. august 2020

Anonym

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort man du skal væk derfra og havde hjælp INDEN mennsker Fortjener at få bang det er på INDEN måde i orden det måde han behandler dig på nummer 1 er at kom væk 2 at anmelde ham for vold !!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.