Anonym skriver:
hej kvinder. Det er sådan at jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte. Jeg har det slet ikke godt og har ingen at fortælle til min mand behandler mig nogle dage godt og andre ikke, hvis jeg bare hæver stemmen får jeg bank. Idag her til morgen tog han hen til sin ven og fortalte ham om vores skænderi fra igår, da han kom hjem var jeg frusteret at jeg råbte og sagde det skulle han ikke. Derefter fordi jeg råbte og naboerne ikke må høre det, ellers ringer de til politiet fik jeg en masse tæsk tror ærligt han sad ovenpå mig i over 30 min og bare boksede løs. Og fik en lussing efter den anden... hvis jeg bare hæver stemmen lidt får jeg tæsk. Jeg er blå over hele kroppen, og ved ikke hvad jeg skal gøre. Grunden til vi skændes igår var at hans familie hele tiden skal blande sig i vores liv. Og det kunne jeg ikke klarer længere.
jeg har så meget ondt i øret efter den skide lussing og tæsk
han bliver også ved at køre på mig psykisk og kalde mig en ko og en luder samt alt muligt andet får endda skylden for alt. Hvad skal jeg gøre
Du har flere valg muligheder:
Ring til politiet, anmeld ham og få dem til at tage ham med. Du flygter imens han er ved politiet.
Flygt så snart han vender ryggen til. Du kan tage hen på nærmeste politistation der har åbent, en krisecenter eller familie eller venner.
Afvent. Ment på den måde at når han tager på arbejde på mandag, eller tager til en ven eller andet hvor du ved at han er væk i mere end blot 1 time, så smutter du med de personlige ejendele som er vigtige for dig.
Men mest af alt, kom væk og se dig aldrig tilbage 
Anmeld
Citér