Gennembanket af manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Jeg har slet ingen er en enlig pige på 22 år. Som ingen har 

Åhh altså... Det betyder desværre bare at du er endnu mere i fare. Du kan ringe anonymt til 1888. De kan vejlede dig om hvad du kan gøre. Det er en national hotline og kan hjælpe med at finde det nærmeste krisecentre. Det bedste ville være.dog hvis du ringer 112. Du har de fysiske beviser på din krop. Gør det for din skyld, men også dit barns.. ja, selv for din kærestes skyld.. han skal  have hjælp. Jeg ved ikke om du vil skrive hvor du er i landet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2020

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Men du må gerne sidde med telefonen? 

Indenfor de næste 24 timer må der være et øjeblik, hvor han ikke holder øje med dig, og der ting er du.

Ja vi kommer fra et andet kultur. Han kan ikke forstå dansk han tror jeh bare sidder med telefonen. 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Astoria

Anonym skriver:

Ja vi kommer fra et andet kultur. Han kan ikke forstå dansk han tror jeh bare sidder med telefonen. 

Kan du liste dig væk når han sover? Måske tage ind til en nabo og bed dem om at ringe til politiet?

Anmeld Citér

25. juli 2020

Astoria

Eller skriv en besked til en af os med dit navn og adresse, så vi kan ringe efter hjælp. 

det er fandme flot at du skriver her... 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Enten går du på toilettet låser døren og ringer til politiet.
lige meget hvad så skal du og dit barn væk derfra. Dit barn har på Ingen måder godt af at opleve mor bliver slået hverken nu eller når han er ældre. I skal væk og i skal væk hurtigst muligt. Lige pludselig kan det kamme helt over for ham og han kan skade dig eller dit barn rigtig meget. 
jeg synes det er så flot at du skriver! Det betyder du er klar over der skal ske noget. 

Så enten gr du noget lige nu, ringer til politiet. 
ellers venter du og løbende kommer små ting i en taske til dig og din søn. Måske du kan have en åben taske i bunden af skabet eller under sengen og pakke lidt her og der. Og så snart du kan komme afsted så smutter du. 

her er nr på mødrehjælpen de har dog lukket indtil mandag 33 45 86 00 og til politiet (114). Hvor bor du henne? Du skal have fat i krisecentret hurtigst muligt.  
https://levudenvold.dk/for-fagfolk/krisecentre-og-andre-raadgivningstilbud/kvindekrisecentre/ 

Og fuck økonomi! Det er det mindste i alt det her. Lige meget hvad du laver om du er arbejdsløs eller har et arbejde eller er studerende så er der penge nok til dig og dit barn. 

Årh mange tak for din støtte. Jeg vil gøre som du siger.

Anmeld Citér

25. juli 2020

Baby.mamma

Tænkte det samme. Skriv navn og adresse og evt tlf nummer herinde så ringer en af os for dig!! 

Anmeld Citér

25. juli 2020

LSS

Anonym skriver:

hej kvinder. Det er sådan at jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte. Jeg har det slet ikke godt og har ingen at fortælle til min mand behandler mig nogle dage godt og andre ikke, hvis jeg bare hæver stemmen får jeg bank. Idag her til morgen tog han hen til sin ven og fortalte ham om vores skænderi fra igår, da han kom hjem var jeg frusteret at jeg råbte og sagde det skulle han ikke. Derefter fordi jeg råbte og naboerne ikke må høre det, ellers ringer de til politiet fik jeg en masse tæsk tror ærligt han sad ovenpå mig i over 30 min og bare boksede løs. Og fik en lussing efter den anden... hvis jeg bare hæver stemmen lidt får jeg tæsk. Jeg er blå over hele kroppen, og ved ikke hvad jeg skal gøre. Grunden til vi skændes igår var at hans familie hele tiden skal blande sig i vores liv. Og det kunne jeg ikke klarer længere.  jeg har så meget ondt i øret efter den skide lussing og tæsk  han bliver også ved at køre på mig psykisk og kalde mig en ko og en luder  samt alt muligt andet får endda skylden for alt. Hvad skal jeg gøre

Hvis du er i nærheden af 7000 Fredericia så send mig en privat besked! Du og dine børn kan være her og jeg vil gerne hjælpe jer videre! 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Janet1989

Ligeså snart han er ude af døren, så pakker du et par tasker med dine og din søns ting og så tager du på krisecenter og derefter vil de hjælpe dig med at anmelde ham for vold. Vigtigt at du evt har billeder fra de tæsk du har Fået, så har du et meget vigtigt bevis! 

flygt, og se dig aldrig tilbage! For din søn og din egens skyld ❤️��

Anmeld Citér

25. juli 2020

Soonmom

Hvis du sidder med din telefon, kan du vel ringe 112 - du behøver ikke sige noget, du kan fx gøre det hvis han slår altså så der er almindeligt baggrundsstøj, (visken eller andet) alternativt gøre det når han går på toilet?

Alt ære og respekt så lyder det lidt som en troll (undskylder mange gange hvis du ikke er, men tænker at man har mange muligheder for at kontakte hjælp) 

Anmeld Citér

25. juli 2020

LSS

Soonmom skriver:

Hvis du sidder med din telefon, kan du vel ringe 112 - du behøver ikke sige noget, du kan fx gøre det hvis han slår altså så der er almindeligt baggrundsstøj, (visken eller andet) alternativt gøre det når han går på toilet?

Alt ære og respekt så lyder det lidt som en troll (undskylder mange gange hvis du ikke er, men tænker at man har mange muligheder for at kontakte hjælp) 

Åh hvor jeg IKKE håber der er nogen de kan finde på at lave ‘sjov’ med sådan noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.