Gennembanket af manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Pga af nogle personlige ting. Har jeg heldigvis forældre myndigheden, samt får han aldrig lov til at se os igen.. vi blev gift fordi han var dengang den kærligste men hans familie krontrollere ham. Første gang jeg blev tæsket sagde han at han aldrig ville gøre det mere. Der gik måneder også kom det igen og igen, alt fra knytnæve på hovedet til lussinger og spark. Desværre tror alle omkring os at han er en god mand, kun pga af jeg altid har været flov over at vise mine blå mærker. Forleden en dag var vi ude sammen, hvor jeg spurgte hvorfor han kiggede på en kvinde som havde bare ben. Så spyttede han på mig..

Vild historie. Dejligt at du har modet..

Men du har forældremyndigheden og er gift med ham..? Kan man det....

Ved du hvad der sker med ham? Hvad siger politiet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2020

Nielsen333

Anonym skriver:

Pga af nogle personlige ting. Har jeg heldigvis forældre myndigheden, samt får han aldrig lov til at se os igen.. vi blev gift fordi han var dengang den kærligste men hans familie krontrollere ham. Første gang jeg blev tæsket sagde han at han aldrig ville gøre det mere. Der gik måneder også kom det igen og igen, alt fra knytnæve på hovedet til lussinger og spark. Desværre tror alle omkring os at han er en god mand, kun pga af jeg altid har været flov over at vise mine blå mærker. Forleden en dag var vi ude sammen, hvor jeg spurgte hvorfor han kiggede på en kvinde som havde bare ben. Så spyttede han på mig..

Han har jo ret til samvær med jeres barn selvom du har forældremyndigheden.

Anmeld Citér

25. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

hvis i boede sammen da i fik jeres barn og han ikke selv har fraskrevet dig forældremyndighed. Så har i fælles forældremyndighed ifølge lovgivningen. 
uanset hvad kan du ikke nægte ham samvær med sin søn. Men du kan ansøge om overvåget samvær gennem familieretshuset. 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

hvis i boede sammen da i fik jeres barn og han ikke selv har fraskrevet dig forældremyndighed. Så har i fælles forældremyndighed ifølge lovgivningen. 
uanset hvad kan du ikke nægte ham samvær med sin søn. Men du kan ansøge om overvåget samvær gennem familieretshuset. 

Han har skrevet under på det. Jeg er bare knust ligenu som aldrig før, måske derfor jeg tænker sådan..

Anmeld Citér

25. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Han har skrevet under på det. Jeg er bare knust ligenu som aldrig før, måske derfor jeg tænker sådan..

Okay. Hvis han har skrevet under så har du fuld forældremyndighed ja. 

Det er du også i din fulde ret til at være. Det ville alle være i dit sted og det skal der 100% være plads til. 
desværre ændre det bare ikke på rettighederne. Men pga hans voldelige adfærd han du som sagt søge overvåget samvær. Ville også undre mig meget hvis du ikk fik det godkendt med den journal du kan fremvise fra hospitalet på dine skader han har påført dig. 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Okay. Hvis han har skrevet under så har du fuld forældremyndighed ja. 

Det er du også i din fulde ret til at være. Det ville alle være i dit sted og det skal der 100% være plads til. 
desværre ændre det bare ikke på rettighederne. Men pga hans voldelige adfærd han du som sagt søge overvåget samvær. Ville også undre mig meget hvis du ikk fik det godkendt med den journal du kan fremvise fra hospitalet på dine skader han har påført dig. 

Han siger selv han er ligeglad med vores søn. Og at han ikke vil se ham.

Anmeld Citér

25. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Han er jo syg i hovedet. Men så se positivt på det. Så slipper du forhåbentlig for en kamp om rettighederne osv. 

Ønsker dig ihverfald alt det bedste fremover. Og klap dig selv på skulderen. For du er virkelig sej at du har taget det skridt og kommet væk og taget i mod hjælp. Det er så stærkt gået. 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Fint start et liv uden ham og find en anden kærlig mand. 

Anmeld Citér

26. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hvordan går det idag?  Og har du snakket med din mor? 

Anmeld Citér

26. juli 2020

M4U

Kære dig

Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke! Det er så sygt.. Du er velkommen til at skrive hvis du har brug for nogen at tale med jeg har et par andre som er igennem lign. Som jeg hjælper lidt. Fordi jeg har lyst og slev været igennem en del. 

Mange venlige hilsner herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.