Nu har der været så meget oppe omkring rygning osv.
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening som gravide og forældre, rygere eller ikke rygere, hvad i synes om dem som punser løs mens de er gravide eller er sammen med deres børn mens de gør det...
Personligt er jeg lidt forvirret på dette område, for er da klar over det ikke er sundt for barnet at der ryges når man er gravid, men på den anden side ved jeg min egen mor røg da hun ventede mig og mine 2 ældre søskende.. Og så vidt jeg ved fejler vi da ikke noget...
Stoppede dog selv med at ryge da jeg blev gravid...
Mona 24+3
Hold da op en lang debat. Det er jo lige før, at man helt mister fokus på, hvad det oprindelige emne er.
Altså jeg er selv x-ryger, har altid sagt, at når jeg blev gravid, så stoppede jeg. Men der ER svært. Der gik da også 3 dage fra jeg havde fundet ud af det, til jeg rent faktisk stoppede. Men jeg gjorde det måske mest fordi, jeg altid har sagt ,at jeg ville stoppe og ikke fordi, jeg ved hvor usundt det er for barnet.
Forstå mig ret. Jeg er udemærket klar over, hvor usundt og skadeligt det er, det er jo også derfor jeg er stoppet. Jeg valgte også mellem baby eller røg, for mig er de to ting ikke forenelige.
Jeg har selv 2 veninder, som stadig ryger og det er et stykke tid siden, at de blev mødre. Jeg undrer mig over, hvorfor de ikke stopper, men det er og vil altid være deres valg.
Nogen har viljestyrken til at stoppe fra dag til dag, andre skal have lang tid.