lsvendsen skriver:
At drikke et glas rødvin til maden kan da overhovedet ikke sammenlignes med at ryge!!! Dit barn lider under hver eneste cigaret, hvorfor vil I rygere ikke acceptere at det er et FACT!!! hvis man absolut skal sammenligne noget så ville det da være at drikke sig en kæp i øret hver dag eller ryge, de to ting er nok nogenlunde lige skadelige!!!
Hilsen Line som hverken ryger eller drikker...
Vi må jo bare være enige om at være uenige.
Jeg mener et glas rødvin til maden er ligeså skadeligt for en graviditet/foster som rygning er... Men igen så er det jo bare en holdning jeg har.
Jeg er da ikke i tvivl om at rygning er skadeligt, jeg påstår skam ikke andet, jeg sætter blot spørgsmålstegn ved, HVOR skadeligt det reelt er. Jeg har skam også øjne og kan sagtens læse div. undersøgelser, ligesåvel som jeg kan læse div. undersøgelser om hvorvidt druk og fedme skader et foster...
Det er jo bare op til den enkelte at opveje de ricisi, og handle ud fra hvad man har det godt med.
Og det er disse valg JEG ikke vil stille mig til dommer over for.
Man tager nogle valg ud fra de givne kriterier, og de varierer immervæk fra person til person.
Sommetider må man bare være stor nok til at sige, OK, det er deres valg, godt jeg i mine øjne er klogere.
Anmeld