Eva skriver:
Og her har du hele problematikken og åbenbart undskyldningen for mange rygere...for nej, det er ikke alle der tager skader, men vidste din mor at lige netop du ikke gjorde (hvem ved om du har taget skade, tænker på sigt) men det er jo det samme med at køre med børn uden at være spændt fast i bilen...hvem ville turde at gøre det? Nej vel, og det selvom der er stor chance for det ikke er dit barn der drøner ud af forruden, men hvem tør løbe risikoen?
Det kan du jo ikk sammenligne...... Det at køre uden at spænde børn fast i bilen har jo ikke noget med afhængelighed at gøre! Og det er selvfølgelig helt hul i hovedet....
Men der er folk der bare ikke kan holde op med at ryge, og det er da fair nok de erkender det. Men så i stedet for sætter deres forbrug ned fra måske 20 til 2 smøger om dagen! Det er da beder end ingenting.....
Det med at jeg skriver jeg intet fejler er at de mener rygning kan give astma, for tidlig fødsel og hva man nu ellers siger. Og jeg kom sku til tiden, og fejler intet hverken med det ene eller det andet og har aldrig i livet gjort det....
Men gu er det da ej sundt at ryge, hverken når man venter sig eller når man ikke gør. Men jeg bliver egentlig små harm over folk der ligefrem for det til at lyde som om mødre der ryger under graviditeten og efter er dårlige mødre end os andre. For det er så meget løgn!
Anmeld