Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2020

Anonym

Zhenzi skriver:

Nu er hun jo hans kollega, og derfor er det lettere at glide af på det med høflig smalltalk frem for en direkte afvisning, der så igen kan føre til en akavet stemning på jobbet. Eller jeg tolker for negativt, men synes, at han har fået et vink med en vognstang. 

Ja, jeg er slet ikke uenig, synes bare han giver hende nogle forvirrende signaler. 

Men jeg håber det er fordi han er mega genert og lige skal tage lidt tilløb.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2020

Anonym

Abracadabra skriver:

For at holde gryden i kog, om man så må sige. Hvis han var tilstrækkelig interesseret, ville TS ikke være i tvivl. 

Nej, du har nok ret. 
Dog synes jeg bare det er en lidt pudsig situation, altså TS starter med at ville have kontakt, han kommer hende i forkøber og opsøger hende. Men uden egentlig grund fordi han “bare” spørger til hendes dag. 
Jeg synes bare det virker underligt at spørge til hendes dag, hvis han ikke lægger mere i det. 

Jeg ville eksempelvis ikke opsøge og tage kontakt til en mandlig kollega for at spørge ind til hans dag, uden at have en “bagtanke” med der. 

Anmeld Citér

25. maj 2020

Anonym trådstarter

Han skriver vi nok kunne gå en tur i næste uge - derudover skrev han os tidligere at han synes min søn er sød og ham måtte han da snart møde 

så ja synes virkelige hans signaler er uklare..  han er en helt anden at stå at snakke med på arbejde end at skrive sammen men kan jo heller ikke tvinge ham til at gå en tur hvis han ikke vil

Anmeld Citér

25. maj 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Nej, du har nok ret. 
Dog synes jeg bare det er en lidt pudsig situation, altså TS starter med at ville have kontakt, han kommer hende i forkøber og opsøger hende. Men uden egentlig grund fordi han “bare” spørger til hendes dag. 
Jeg synes bare det virker underligt at spørge til hendes dag, hvis han ikke lægger mere i det. 

Jeg ville eksempelvis ikke opsøge og tage kontakt til en mandlig kollega for at spørge ind til hans dag, uden at have en “bagtanke” med der. 

Næh, men hvis en kollega, som du gerne ville date, skrev til dig (inden du skrev til ham), og lagde op til samvær, ville I jo HURTIGT få en date. Endda MEGET HURTIGT. 

Så ham her fyren er ikke interesseret nok. Det kan være, at han er små-interesseret. Eller gerne vil have nogen i baghånden, hvis hans bolleveninde pludselig skal noget andet. Der er tusind muligheder. Men udfra det aktuelle forløb virker han ikke tilstrækkelig interesseret. 

Anmeld Citér

25. maj 2020

Tommelise

Abracadabra skriver:

Næh, men hvis en kollega, som du gerne ville date, skrev til dig (inden du skrev til ham), og lagde op til samvær, ville I jo HURTIGT få en date. Endda MEGET HURTIGT. 

Så ham her fyren er ikke interesseret nok. Det kan være, at han er små-interesseret. Eller gerne vil have nogen i baghånden, hvis hans bolleveninde pludselig skal noget andet. Der er tusind muligheder. Men udfra det aktuelle forløb virker han ikke tilstrækkelig interesseret. 

Undskyld, men det kan du ikke vide.

Det er rigtigt, at mænd handler, og hvis de er interesserede, så viser de det.

Det er den der med "He is just not into you"

Men det modsatte kan også være - vi skal holde op med at tro, at vi kan læse hinandens tanker.

Det kan også gælde mænd. 

En mand kan også føle sig afvist og være bange for at prøve igen.

Ingen ved, om en anden kvinde engang har udsat ham for et svigt, og han er bange for, at det sker igen.

Anmeld Citér

26. maj 2020

Abracadabra

Tommelise skriver:

Undskyld, men det kan du ikke vide.

Det er rigtigt, at mænd handler, og hvis de er interesserede, så viser de det.

Det er den der med "He is just not into you"

Men det modsatte kan også være - vi skal holde op med at tro, at vi kan læse hinandens tanker.

Det kan også gælde mænd. 

En mand kan også føle sig afvist og være bange for at prøve igen.

Ingen ved, om en anden kvinde engang har udsat ham for et svigt, og han er bange for, at det sker igen.

Næh, men før man begynder at få ondt af en mand og tolke, at han tidligere har oplevet svigt, en dominerende mor eller er stresset med arbejdet, skal man huske at overveje det ALLER-ALLERMEST sandsynlige: Han er ikke interesset nok. 

Som regel kan den ikke-tilstrækkeligt-interesserede mand iøvrigt sagtens finde tid til at komme forbi kl 23 og bolle (hvilket kan forvirre billedet noget). 

Anmeld Citér

26. maj 2020

Hjemmegaaende

Altså min mand kunne - dengang det hele startede - sagtens skrive til mig - også han havde lyst til at tage mig på date osv. Men når vi så mødtes i sociale sammenhænge (hvor der var andre) kunne han næsten ikke engang kigge på mig og SLET ikke se mig i øjnene. Hende han ‘bare’ knaldede før mig, var han derimod overhovedet ikke genert overfor. Så måske TS flirt bare er mega genert i virkeligheden, fordi det faktisk betyder noget for ham med denne kontakt - og han IKKE bare vil have et skrald 

Anmeld Citér

26. maj 2020

Tommelise

Abracadabra skriver:

Næh, men før man begynder at få ondt af en mand og tolke, at han tidligere har oplevet svigt, en dominerende mor eller er stresset med arbejdet, skal man huske at overveje det ALLER-ALLERMEST sandsynlige: Han er ikke interesset nok. 

Som regel kan den ikke-tilstrækkeligt-interesserede mand iøvrigt sagtens finde tid til at komme forbi kl 23 og bolle (hvilket kan forvirre billedet noget). 

Prøv at se hvad Hjemmegående skriver.

Der er meget stor forskel på, om manden har haft en dårlig barndom, en dominerende mor, er stresset med arbejdet, ikke interesseret nok.

Eller den måske heeeeelt almindelige, gode mand, som møder en kvinde, der har været udsat for sådan en mand - og selv har følt sig som legetøj for en  anden kvinde. Han skal arbejde lidt hårdere for at nå ind til den kvinde, som han er interesseret i, og og og

Så måske skal man ikke tolke så meget - uden at vide, hvad det er for en mandetype.

Medmindre man har spurgt den gode mand direkte.

Og de største psykopater er dem i jakkesæt.

Anmeld Citér

26. maj 2020

Tommelise

TS - under alle omstændigheder skal du passe på dig selv. Du kan risikere, at han bare leger med dig, og så skal du være på vagt og ikke bruge tid på ham.

Anmeld Citér

26. maj 2020

Anonym

Okay sorry to say.. Nu er jeg dælme ret hård og direkte her.. Men gro et par nosser og fortæl ham om dine følelser! Det andet er altså en smule for teenageagtigt og plejer som regel aldrig at føre til noget seriøst.. 

Skriv til ham, at du altså har fået et crush på ham og gerne vil se, om det kan føre til mere, og så spørg om det er noget, han kunne være interesseret i.. 

Der var engang et citat i en film, som jeg selv har gjort brug af de sidste par år af mit singleliv, og også med min dejlige forlovede, og det citat har netop ført mig videre i livet og gjort mig mere moden.. 

You know, sometimes all you need is 20 seconds of insane courage, just literally 20 seconds of embarrassing bravery, and I promise you something great will come of it.
benjamin mee-we bought a zoo

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.