Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.985 visninger
154 svar
114 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2020

Anonym trådstarter

Jeg har denne mandlige kollega som jeg synes er så sød, men som jeg er tilbageholdende overfor fordi jeg ikke ved om han synes om mig vi snakker godt sammen Og han kommer selv hen og taler med mig nogle gange også på arbejdet og det er også det altså vi ikke venner på Facebook ( kan ikke finde ham ) så ved ikke hvordan jeg skulle kunne fortælle ham jeg synes han er lidt sød at snakke med  og det holder mig tilbage at vi er kollegaer naturligvis da jeg jo gerne vil agere professionel i mit arbejde,  er der nogen som har prøvet ar synes ens kollega er sød og lod i det bare være det eller gjorde i rent faktisk noget ved det ? Ej det er lidt underlig det ved jeg! Men der er bare noget ved ham og vil næppe gøre mig selv til grin hvis han bare synes jeg er for underlig 

Aner ingenting om ham om han har kone, børn osv.. hvad havde i gjort ??!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2020

Miti's mama

Jeg havde et crush på en kollega, som tilfældigvis var enig. Vi flirtede en del og så inviterede han mig hjem til middag. Vi datede i ca 3 uger og så var det slut. Det var super akavet at komme på arbejde bagefter og jeg rykkede videre nogle måneder efter. Jeg vil anbefale at holde dig fra romantik på arbejdspladsen...

Anmeld Citér

13. maj 2020

Soonmom

Det første må jo være og finde ud af om han overhovedet er fri på markedet evt add ham på Facebook 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Det første må jo være og finde ud af om han overhovedet er fri på markedet evt add ham på Facebook 

Tro mig har forsøgt kan simpelhen ikke finde ham men han har os Et ret klassisk navn 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Tommelise

Jeg er enig i, at du i første omgang må forsøge at finde ud af, om han er i et forhold. 

Har du selv børn ? - og kunne det være en indgangsvinkel til at spørge, om han har børn ? 

Er det en stor eller en lille arbejdsplads ?

Jeg har engang været på en stor arbejdsplads med mange afdelinger. Der var mange ægtepar/kærestepar/søskende ansat. 

Mine forældre har også delt arbejdsplads gennem hele deres arbejdsliv. De var dog gift, inden de blev ansat 

Taler I mest om jeres arbejde ? - eller også om andre ting ? - ved du, hvad han interesserer sig for, og ville det være naturligt at spørge, om han havde lyst til at se en bestemt film/høre en bestemt koncert ?(måske ikke lige i disse coronatider).

Du kan måske også bare sige, at det er rart at drøfte en problemstilling med ham eller hyggeligt at tale med ham.

Jeg kan godt forstå, at det er svært, for man har jo ikke lyst til, at det bliver akavet på job. 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Tip!

Jeg har for et par år tilbage datet en gammel kollega. - vi arbejde på hver vores afdeling (i det pædagogiske felt) men vi mødtes ofte på job. 

Fik andet fast arbejde, men var dog vikar på mit gamle arbejde i en periode, og efter et overlap en aften skrev jeg til ham på fb- vi var venner derinde (meget normalt som kollegaer) at jeg syns han så ret sød ud- og det var meget gengældt.

Det endte efter et par dejlige mdr, men ikke grundet at vi var gamle kollegaer, men andre årsager. 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Tommelise

Jeg har for øvrigt et par gamle kolleger, der forelskede sig i hinanden på arbejdspladsen.

De endte med at gifte sig.

Anmeld Citér

13. maj 2020

Soonmom

Anonym skriver:

Tro mig har forsøgt kan simpelhen ikke finde ham men han har os Et ret klassisk navn 

Arh læste ikke du ikke kunne finde ham 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Arh læste ikke du ikke kunne finde ham 

Nu fandt jeg ham så på fb men ved ikke rigtig om jeg tør ansøge og om han synes det er for mærkeligt 

Anmeld Citér

13. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har denne mandlige kollega som jeg synes er så sød, men som jeg er tilbageholdende overfor fordi jeg ikke ved om han synes om mig vi snakker godt sammen Og han kommer selv hen og taler med mig nogle gange også på arbejdet og det er også det altså vi ikke venner på Facebook ( kan ikke finde ham ) så ved ikke hvordan jeg skulle kunne fortælle ham jeg synes han er lidt sød at snakke med  og det holder mig tilbage at vi er kollegaer naturligvis da jeg jo gerne vil agere professionel i mit arbejde,  er der nogen som har prøvet ar synes ens kollega er sød og lod i det bare være det eller gjorde i rent faktisk noget ved det ? Ej det er lidt underlig det ved jeg! Men der er bare noget ved ham og vil næppe gøre mig selv til grin hvis han bare synes jeg er for underlig 

Aner ingenting om ham om han har kone, børn osv.. hvad havde i gjort ??!

I første omgang må du finde ud af om han overhovedet er ledig på markedet inden på agerer på det  

jeg havde en kollega på mit gamle arbejde. Det var så kun fysisk tiltrækning og ikke følelsesmæssigt. Men vi opdagede til en julefrokost at det var gensidigt og vi endte sammen i en periode. Da vi sluttede det forblev vi rigtig gode venner. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.