Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Vi er ikke sammen mere men bor under samme tag og har valgt at holde  sommerferie med vores børn sammen selvom vi ikke er kærester længere så det er det der menes med det ��

Nååh. Det er jo en ærlig snak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Nååh. Det er jo en ærlig snak. 

Ja og så forstår jeg også godt hvis han bakker tilbage når man bor sammen med sin Eks det ville jeg nok også gøre  men vi har valgt det på den måde så drengenes sommerferie ikke bliver ødelagt 

Anmeld Citér

1. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ja og så forstår jeg også godt hvis han bakker tilbage når man bor sammen med sin Eks det ville jeg nok også gøre  men vi har valgt det på den måde så drengenes sommerferie ikke bliver ødelagt 

Det forstår jeg også godt at han gør. Men så er der jo bare at snakke og gå ture på et hyggeligt plan indtil i flytter fra hinanden. Også kan o åbne op for mere hvis amorinerne stadig blomstre til den tid

Anmeld Citér

1. juni 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det forstår jeg også godt at han gør. Men så er der jo bare at snakke og gå ture på et hyggeligt plan indtil i flytter fra hinanden. Også kan o åbne op for mere hvis amorinerne stadig blomstre til den tid

Ja det er jo lige det 

Anmeld Citér

2. juni 2020

Hjemmegaaende

JEG synes han lyder som sød og fornuftig fyr. Der rigtig gerne vil dig, men vil dig så meget at han er forsigtig pga din situation. Hvis han bare ville lidt flirt eller hanky panky kunne han jo være fuldstændig ligeglad med hvordan din boligsituation var

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.