Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Mænd forstår ikke hentydninger.. og slet ikke når det kommer til flirt!!! 

Tag nu det initiativ. Og gør det helt konkret! 

Måske er han afventende af samme årsag som dig. At nu tog han kontakten, så skal du tage næste skridt. Hvem ved. Det eneste man kan vide med sikkerhed er, at i ikke kommer videre ved at stå i hver jeres hjørne og vente på den andens træk.. KOM - I - GANG.  

Jeg fik faktisk en lang god snak med ham igår hvor han fortæller at han tager lang afstand for utroskab osv ( han ved det er meget usikkert med mig og min eks endnu )  men at han rigtig godt kunne lide skrive med mig og savner en at putte osv med. 
så det er nok fordi alt ikke er helt på plads endnu med mig og min eksmand at han tager afstand. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Mænd forstår ikke hentydninger.. og slet ikke når det kommer til flirt!!! 

Tag nu det initiativ. Og gør det helt konkret! 

Måske er han afventende af samme årsag som dig. At nu tog han kontakten, så skal du tage næste skridt. Hvem ved. Det eneste man kan vide med sikkerhed er, at i ikke kommer videre ved at stå i hver jeres hjørne og vente på den andens træk.. KOM - I - GANG.  

Nu har han spurgt om vi skal gå en tur i aften 

Anmeld Citér

31. maj 2020

esioul

Anonym skriver:

Nu har han spurgt om vi skal gå en tur i aften 

er spændt på opdatering 

Anmeld Citér

31. maj 2020

Anonym trådstarter

esioul skriver:

er spændt på opdatering 

Kan mærke han har åbnet sig lidt mere op for mig så der det er dejligt 

Anmeld Citér

31. maj 2020

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg fik faktisk en lang god snak med ham igår hvor han fortæller at han tager lang afstand for utroskab osv ( han ved det er meget usikkert med mig og min eks endnu )  men at han rigtig godt kunne lide skrive med mig og savner en at putte osv med. 
så det er nok fordi alt ikke er helt på plads endnu med mig og min eksmand at han tager afstand. 

Nu spørger jeg sikkert meget dumt, men hvordan kan det være at du gerne vil begynde noget nyt med denne fyr fra dit arbejde, når det stadig er usikkert mellem dig og din eks? Jeg ved så heller ikke hvad “usikkert” betyder, og det er selvfølgelig ikke forbudt at spille på to heste, undrede mig blot 

Anmeld Citér

1. juni 2020

Babilooo

Hvordan gik det...?

Anmeld Citér

1. juni 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hvordan gik det?????

Anmeld Citér

1. juni 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Hvordan gik det?????

Det gik godt vi snakkede bare stille og roligt sammen og han synes det var hyggeligt også 

Anmeld Citér

1. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det gik godt vi snakkede bare stille og roligt sammen og han synes det var hyggeligt også 

Er altså også nysgerrig mht det sandratoft skriver. 
hvorfor vil du starte noget nyt med en anden hvis det stadig er så usikkers med din ex? Du nævner selv utroskab så det tyder på at du og din ex ikk er helt færdige med hinanden, eller er det forkert forstået?

Anmeld Citér

1. juni 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Er altså også nysgerrig mht det sandratoft skriver. 
hvorfor vil du starte noget nyt med en anden hvis det stadig er så usikkers med din ex? Du nævner selv utroskab så det tyder på at du og din ex ikk er helt færdige med hinanden, eller er det forkert forstået?

Vi er ikke sammen mere men bor under samme tag og har valgt at holde  sommerferie med vores børn sammen selvom vi ikke er kærester længere så det er det der menes med det ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.