Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2020

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

TS - under alle omstændigheder skal du passe på dig selv. Du kan risikere, at han bare leger med dig, og så skal du være på vagt og ikke bruge tid på ham.

Ja passer også på, han vidste hvad tid jeg havde fri idag og skrev præcis der, om min dag har været god 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja passer også på, han vidste hvad tid jeg havde fri idag og skrev præcis der, om min dag har været god 

Jeg ville skrive og spørge direkte "hvaaaa, den gåtur der.. skal vi sige på lørdag kl 11.? Eller tør du ikke alligevel " . Hvis han ikke svarer på det, så er han ikke din energi værd.  

Anmeld Citér

27. maj 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg ville skrive og spørge direkte "hvaaaa, den gåtur der.. skal vi sige på lørdag kl 11.? Eller tør du ikke alligevel " . Hvis han ikke svarer på det, så er han ikke din energi værd.  

Nej har du nok ret i han ikke er 

Anmeld Citér

27. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Nej har du nok ret i han ikke er 

Har du spurgt direkte som en anden foreslår med en dag og tid? 

Anmeld Citér

27. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Har du spurgt direkte som en anden foreslår med en dag og tid? 

Næh har jeg ikke han skrev os det nok kunne blive i næste uge først 

Anmeld Citér

27. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Næh har jeg ikke han skrev os det nok kunne blive i næste uge først 

Okay. Så bed ham give et dag og tidspunkt. Hvis du ikk selv presser på, så kan du jo heller ikk forvente at han gør 

Anmeld Citér

27. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Okay. Så bed ham give et dag og tidspunkt. Hvis du ikk selv presser på, så kan du jo heller ikk forvente at han gør 

Synes jeg har forsøgt  

Anmeld Citér

27. maj 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Synes jeg har forsøgt  

Hvis du vitterligt er i tvivl om hans engagement osv , så synes jeg du skal kaste bolden op og foreslå dag og tid i næste uge og så spørge ham om det kan passe for ham. Og hvis han siger at det ikke passer så godt, så beder du ham om at komme med et andet tidspunkt. Kommer der ikke et svar på det, så kommer du videre med dit liv  

Ud fra det du skriver herinde, så lyder du mindst ligeså tøvende og afventende som ham. Og så sker der altså ikke en dyt.  

Anmeld Citér

27. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Synes jeg har forsøgt  

Ahh ud fra de ting du skriver så har du ikke forsøgt. Det er ligesom om du venter på at han skal tage initiativ. Du har spurgt om han vil gå en tur, han har sagt ja. Men først i næste uge. Der er mange der siger du skal skrive dsg og tid til ham, men det gør du ikke. Så det er ikke underligt at han også tøver. Jeg tror ærlig talt ikke han kan finde ud af hvor du står henne 

Anmeld Citér

28. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ahh ud fra de ting du skriver så har du ikke forsøgt. Det er ligesom om du venter på at han skal tage initiativ. Du har spurgt om han vil gå en tur, han har sagt ja. Men først i næste uge. Der er mange der siger du skal skrive dsg og tid til ham, men det gør du ikke. Så det er ikke underligt at han også tøver. Jeg tror ærlig talt ikke han kan finde ud af hvor du står henne 

Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal formulere mig overfor ham hver gang jeg prøver at skrive noget synes jeg det lyder dumt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.