Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjullehej skriver: Men han har sagt ja til en gåtur..? Er det så ikke bare st spørge om hvornår det skal cære i dag eller i morgen. Du kan da evt. foreslå et tidspunkt.
Men han har sagt ja til en gåtur..? Er det så ikke bare st spørge om hvornår det skal cære i dag eller i morgen. Du kan da evt. foreslå et tidspunkt.
Ja han skrev vi godt kunne gå en tur en dag
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Han har skrevet og spurgt om jeg har haft en god dag på arbejdet
Han har skrevet og spurgt om jeg har haft en god dag på arbejdet
Hvad sagde han til en gåtur??
CKJ skriver: Hvad sagde han til en gåtur??
Vi har ikke aftalt noget endnu
Har spurgt om han har lyst i aften så må vi se om han svarer
Anonym skriver: Har spurgt om han har lyst i aften så må vi se om han svarer
Intet svar
IenFart skriver: Åha - den her tråd viser med al tydelighed de problemer der er når folk kommunikerer udelukkende i skrevne beskeder. Ring til ham og få lavet en aftale om I skal ses eller ej. Beskeder er da fint til at holde lidt smalltalk kørende men det der med at man er tvunget til at svare tit og ofte, for ellers tolkes der helt vildt - det er da ikke til at holde ud. Og det kommer fra en som ellers er ret genert og altid har været grotesk dårlig til hele dating og flirte showet.
Åha - den her tråd viser med al tydelighed de problemer der er når folk kommunikerer udelukkende i skrevne beskeder.
Ring til ham og få lavet en aftale om I skal ses eller ej. Beskeder er da fint til at holde lidt smalltalk kørende men det der med at man er tvunget til at svare tit og ofte, for ellers tolkes der helt vildt - det er da ikke til at holde ud.
Og det kommer fra en som ellers er ret genert og altid har været grotesk dårlig til hele dating og flirte showet.
Ja men nu har jeg ikke hans nummer og synes heller ikke jeg vil masse mig for meget på
Anonym skriver: Ja men nu har jeg ikke hans nummer og synes heller ikke jeg vil masse mig for meget på
Hvornår ses i på job?
Tommelise skriver: Hvornår ses i på job?
Mandag
Anonym skriver: Mandag
Kan I ikke få en eller anden kommunikation der?
Jeg ved godt, at I er på arbejde - men diskret - og måske aftale at ringe sammen efter job.
Anonym skriver: Intet svar
Ej..... det virker som om han totalt ignorerer det faktum at mødes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128