Når man synes en er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal formulere mig overfor ham hver gang jeg prøver at skrive noget synes jeg det lyder dumt

Du har fået mange gode formuleringer her i tråden. Hvorfor ikk bare bruge en af dem? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Du har fået mange gode formuleringer her i tråden. Hvorfor ikk bare bruge en af dem? 

måske er jeg nok bare en kylling. 

Anmeld Citér

28. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

måske er jeg nok bare en kylling. 

Det er også fair nok at være det. Men så skal du bare huske og lade være at lytte til alle de der med at han ikke er interesseret nok osv. for det fremstår du jo så også som overfor ham

Anmeld Citér

28. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal formulere mig overfor ham hver gang jeg prøver at skrive noget synes jeg det lyder dumt

Du skal skrive det som det er: 

Hej xxx

Jeg synes det er hyggeligt at skrive med dig. Jeg vil rigtig gerne lære dig bedre kende - det kan jeg bedst ved at vi ses. Du skrev at du gerne vil gå en tur i næste uge. Jeg foreslår at vi mødes på tirsdag kl. 19 ved springvandet så kan vi købe en kaffe og gå en tur langs havnen. 

Kh xxx 

Eller hvor end du nu bor, så det passer i beskeden. 

Anmeld Citér

28. maj 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det er også fair nok at være det. Men så skal du bare huske og lade være at lytte til alle de der med at han ikke er interesseret nok osv. for det fremstår du jo så også som overfor ham

Ja men jeg har jo spurgt om han ville ud at gå tur vil ikke virke som en der er sindssyg desperat, han skriver stadig til mig hverdag  han burde også tage intiativ har snart kommet med mange stik piller til ham og hans svar er bare det kunne være hyggeligt 

Anmeld Citér

28. maj 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman

Ja men jeg har jo spurgt om han ville ud at gå tur vil ikke virke som en der er sindssyg desperat, han skriver stadig til mig hverdag  han burde også tage intiativ har snart kommet med mange stik piller til ham og hans svar er bare det kunne være hyggeligt 

Hva med “hvad siger du til gåtur på tirsdag kl 19??”

Så bliver han nød til at komme med et svar. Det virker ikke til at han tager iniativ

Anmeld Citér

28. maj 2020

Sprit25

Jeg er ked af det men: he's just not that into you 

Lad hsm være. Hvis han vil dig, må han komme

Anmeld Citér

28. maj 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg er ked af det men: he's just not that into you 

Lad hsm være. Hvis han vil dig, må han komme

Også min tanke men hvorfor skriver han så? 

Anmeld Citér

28. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Mænd forstår ikk altid stikpiller. De er ikke tankelæsere. Vil du mere. Så åben munden og skriv direkte en dag og et tidspunkt. Ellers dør den ud og det kan man altså ikk blame ham for 

Anmeld Citér

28. maj 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Mænd forstår ikke hentydninger.. og slet ikke når det kommer til flirt!!! 

Tag nu det initiativ. Og gør det helt konkret! 

Måske er han afventende af samme årsag som dig. At nu tog han kontakten, så skal du tage næste skridt. Hvem ved. Det eneste man kan vide med sikkerhed er, at i ikke kommer videre ved at stå i hver jeres hjørne og vente på den andens træk.. KOM - I - GANG.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.