Anonym skriver:
Okay... jeg er på deltid og arbejder weekender så jeg har ofte meget fri i hverdagen
så jeg holder dem hjemme ofte
de har ihvertfald aldrig haft en 37 timer uge eller over det.
Synes det er hårdt at være væk fra dem hver anden weekend men så er de sammen med deres far og farmor
Okay, men det er ikke alle der har den mulighed, desværre. Det er fedt, at du kan
men alle børnehaver er altså ikke så slemme! Jeg ved ikke, hvordan min datters dag har været 100 procent, men hun er altså så stor, at hun kan fortælle det. De få gange der har været noget, så har hun fortalt mig det! Eller pædagogerne har.
Jeg er enig i, at der mangler flere hænder, det gør der desværre på mange arbejdspladser. Det er skam ikke kun det offentlige.
Men når jeg afleverer og henter mit barn, så kan jeg altså mærke på stemningen, hvordan den er.
Min datters bh er ny, og der har derfor været lidt problemer i starten. Fx. Da man afleverede sit barn, så havde nogle pædagoger travlt med praktiske ting i stedet for at møde mit barn.
Det blev hurtigt lavet om, da der hurtigt var flere forældre, som nævnte det. Det handlede om manglende struktur
Jeg har endda set flere børn, hvor pædagogerne har været der for dem, når de har kaldt på deres mor og far.
I min datters bh går de også meget op i, at børnene kommer ned i gear, så der er skildpaddetid hver dag plus de bruger børneyoga meget.
Jeg ved godt, at de er presset i ydertimerne, men det er jo ikke hele dagen. Jeg ville selvfølgelig ønske, at der kom flere pædagoger ligesom jeg ønsker, at der kom flere læger, sygeplejersker osv.
Jeg har selv læst til pædagog, så jeg har også set en hverdag i en bh, og den var overhovedet ikke som i dokumentaren eller som du nævner