Jeg syntes lige meget hvad vi skriver, finder du noget nyt som han gør forkert.
At han tager en time tidligere på arbejde er noget alle kan gøre, min mand gør det også tit, for så kan han komme tidligere hjem.
Jeg er tit med min mand ude og se på ræs, og fiske, men det er ikke noget som intressere mig som sådan, men jeg tager med for at hygge med ham, og vi ender altid med at have det skide sjovt.
I er nybagte forældre, som helt nybagte for en månede siden, i kender ikke helt jeres roller endnu som forældre, og dette kan tage noget tid. Istedet for at fokusere på alt han gør forkert, så kig på hvad han gør rigtig.
Du har sat nogle drømme og forventinger som slet ikke lever op til virkeligheden, og det må du se i øjnene. Snakker du overhovedet med ham?
Min mand er heller ikke det store snakkehovede, men er der noget som går mig på går jeg hen til ham og siger” hør jeg vil gerne lige have du lytter lige 5 min på hvad jeg har at sige” Istedet for at lige pludselig komme med en bombe af alt der irretere en.
Min mand har selv engang forklarede mig, han ser slet ikke tingene som jeg, når han feks kommer sent hjem fra arbejde tænker han ikke på at jeg står derhjemme med maden klar og venter i nuet. Han tænker han må gøre sit arbejde færdig ellers er der mere at lave imorgen. Mænd og kvinder tænker ikke ens, og mænd kan slet ikke se hvad vi tænker. Så du må åbne munden hvis du vil have tingene til at fungere og ikke bare lade ham gætte sig frem til hvad der gør dig sur og trist.
Anmeld
Citér