Hvordan ved du at han er det ?. Har du prøvet at sætte dig ved siden af ham og se en god saftig film med lidt lyd på, eller er det bare noget du tror ?
Han har sagt det
selv i byen hvis en fyr bager på mig eller ja vil danse tæt..
nen ærligt talt jeg har ikke lyst til ham pt. Og desuden så har han sine faste web tøser..! så han bliver tilfredsstillet.. selvom jeg ikke har lyst til og være sammen med ham seksuelt.
jeg blokerer bare psykisk og så sætter min krop imod.
Finder mig ik i meget, så hvis han vil de tøser, så må han undvære mig. Jeg har haft det skidt når vi har hygget på anden vis, og følt mig brugt bagefter. Har sagt det her til ham, men han er ligeglad og mener jeg bare selv skal komme over det. Fordi jet altid har kommer over vores tidligere issues.. føler bare han er mig utro mentalt, også fordi det er nogle faste tøser han ser på.
Er træt af at give mig for meget, og det er fint jeg kan godt undvære hans bekræftelse. Det betyder ik så meget lige nu.. er så træt af at være dukke, der bare aldrig siger sin mening. Det skal lige forstås at jeg er høflig overfor ham, men jeg er også meget selvbevidst, og ligger ikke længere og ligger op
stoe lettelse at jeg kan gå i seng og bare være mig selv. Måske skal jeg bare have tid, men jeg kan ikke ændre på hans trang til andre damer. Desværre
så slå dig løs kære mand. Jeg vil bare min søn det bedste, og min energi er opbrugt på at være tøse fornærmet. Jeg er bare ked af at han ikke selv ville gøre mere for 6 livet. Måske kommer det, måske ikke. Træt af at blive ved. Da jeg var gravid skulle jeg næsten tigge om vi kunne hygge. Fandme nej om jeg synker så lavt igen.
Anmeld
Citér