Han er for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2018

HBV

100%anonym skriver:

Godt. Og tag med, med et smil og vær glad 

Jep. Godt du tog med, smil og åben for din mands ide  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2018

100%anonym

HBV skriver:

Jep. Godt du tog med, smil og åben for din mands ide  

Du fik vidst citeret forkert.  Hihi

Anmeld Citér

15. august 2018

HBV

100%anonym skriver:

Du fik vidst citeret forkert.  Hihi

Hov ! JA  kommenterede selvfølgelig på TS' kommentar 

Anmeld Citér

15. august 2018

Anonym trådstarter

Mega hyggeligt  

Anmeld Citér

16. august 2018

MT_2011

Hvor meget snakkede din mand om følelser osv for i blev gift og forældre?

hvor meget har din mand gået op i sin karriere/arbejde før i fik barn?

Din mand og dig har været presset ud i flere ting, som man kan læse i dit gamle indlæg. Det er sku stort af et menneske, at vælge og blive gift for at hjælpe dig til at få fred fra din familie af.

I skal vænne jer til at være en familie, og så forsvinder kæreste tiden lidt. 

Herhjemme arbejder vi begge meget, vi har ingen børn endnu, men vi sidder heller ikke hver dag og får snakket en masse. For der er jo huset som skal ordnes, maden skal laves og alt det kedelig. 

Et parforhold er ikke hele tiden en dans på røde roser, nogle gange skal man kæmpe lidt mere for det og gøre hvad hinanden godt kunne tænke sig. Jeg syntes du skylder din mand at kæmpe for det nu, efter alt det han har gjort for dig. Og så kan jeg sku godt forstå han ikke syntes det er fedt din far skal være i nærheden af barnet, sådan som han har opført sig.

Anmeld Citér

16. august 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Mega hyggeligt  

Hvordan gik det! Fik I snakket lidt

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Hvordan gik det! Fik I snakket lidt

Det gik fint, vi fik ikke snakket.  Men vi snakkede fodbold hehe.. også fint. Han virkede meget stolt af at vise vores søn til fodbold vennerne...

Han siger han er ok, men det føles slet ikke som om vi er kone og mand. Måske er mine følelsern ikke de samme for ham :/ de er i hvertfald droslet meget ned, og jeg har underligt nok ikke samme lyst til ham mere 

Jeg føler heller ikke jeg er “sur” eller indebrændt. Det må være godt, for så kan jeg da arbejde mere konstruktivt pæ forholdet og mig selv.

er ikke engang jaloux mere, selvom han fik set lidt i går. Mens jeg var der. Ved ikke hvad der sker, måske har jeg indset at det bare er sådan. Fair nok, han vil solo sex. Jeg har slet ikke lyst, min søn fylder for meget. 

Anmeld Citér

16. august 2018

HBV

Ts du skal passe på med straks at konkludere at dine følelser for ham er forsvundet/dalende.  Det er helt naturligt som nybagt mor ikke at føle samme behov for nærhed til sin partner.  Man er i forvejen fyldt op med nærhed af sin baby og det er altså ok nu her hvor den står på amning/flaske, beskift osv 24/7. Det er en periode og det er helt naturligt 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Ts du skal passe på med straks at konkludere at dine følelser for ham er forsvundet/dalende.  Det er helt naturligt som nybagt mor ikke at føle samme behov for nærhed til sin partner.  Man er i forvejen fyldt op med nærhed af sin baby og det er altså ok nu her hvor den står på amning/flaske, beskift osv 24/7. Det er en periode og det er helt naturligt 

Det er bare irriterende det sker lige nu, mens vi også kæmper lidt med at skulle falde til i forældre rollen. Men  det er jo bare vores vilkår pt..

Det føles godt ikke at være jaloux  i den grad som jeg var. Jeg synes stadig det træls med de webcam tøser, men jeg prøver bare og vende den om, og tænke at det er ulækkert, og at de er nogle tabere 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

MT_2011 skriver:

Hvor meget snakkede din mand om følelser osv for i blev gift og forældre?

hvor meget har din mand gået op i sin karriere/arbejde før i fik barn?

Din mand og dig har været presset ud i flere ting, som man kan læse i dit gamle indlæg. Det er sku stort af et menneske, at vælge og blive gift for at hjælpe dig til at få fred fra din familie af.

I skal vænne jer til at være en familie, og så forsvinder kæreste tiden lidt. 

Herhjemme arbejder vi begge meget, vi har ingen børn endnu, men vi sidder heller ikke hver dag og får snakket en masse. For der er jo huset som skal ordnes, maden skal laves og alt det kedelig. 

Et parforhold er ikke hele tiden en dans på røde roser, nogle gange skal man kæmpe lidt mere for det og gøre hvad hinanden godt kunne tænke sig. Jeg syntes du skylder din mand at kæmpe for det nu, efter alt det han har gjort for dig. Og så kan jeg sku godt forstå han ikke syntes det er fedt din far skal være i nærheden af barnet, sådan som han har opført sig.

Jeg kæmper også for det. For det sidste jeg ønsker er, at vi ikke er sammen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.