Han er for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Sprit25 skriver:

Da jeg gik på barsel kunne min mand heller ikke håndterer at komme hjem og snakke om mig. Han var fucking fuldstændig mættet. Han havde snakket hele dagen og ville bare gerne have ro. 

Hvor imod jeg kunne snakke TIMER om at nu havde Brandi igen kastet et glas vin i hovedet på en(Ja jeg ser reality) eller om at vores datter havde gjort noget. 

Han lyttede simpelthen ikke og jeg hadet ham for det. Så kom han hjem og gå med vores søn. Og HOLD NU KÆFT han snakkede når jeg kom hjem. Og jeg kunne kvæle ham og han synes ikke jeg lyttede nok til ham. 

Snak med ham om alt det her på en friaften. Hvor I er friske, så er han mere modtagelig. Også accepterer han er brugt på en anden måde end dig! Ganske som han skal ved dig. 

Min mand minder mig også tiltider om min far. Det er okay, min far er fame et rart menneske! 

Det er så rigtigt. Og det afhænger også af hvor snakkende en person man er. Jeg er ikke særlig snakkende, hverken ude eller hjemme og nogle dage efter arbejde snakker jeg meget lidt, undtagen med barnet, fordi jeg bare er brugt.

Min hustru som er noget mere snakkende har heldigvis luret det og tager det ikke så nær, hvis jeg en given aften nærmest kun svarer ja eller nej.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Problemet er at han aldrig har fri. han laver ALTID noget, og når han endelig har fri, så opforder han mig til at gå ud af huset. og jeg snakker altså ikke så meget! jeg har altid været stille og mest lyttende.. når han har fri, så finder han tit noget andet at lave som at tage ind til byen og se sport.

Det er så de aftner, du skal blive hjemme og tage snakken. I er voksne mennesker, der har et barn sammen for fanden! Det lyder mest som om I begge lidt leger. 

I er nød til at snakke! Som i lige nu og I er nød til at få noget professionelt hjælp!

Anmeld Citér

14. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det bliver lige en hurtig besked, da jeg er på vej ud af døren, men det lyder virkelig til, at I skal forventningsafstemme jeres hverdag.. Altså hvad mener han, at man skal lave i hverdagen, når han kommer hjem fra arbejde, hvad mener han, at man skal lave som kærester, hvad mener han, at man skal lave på sine fridage, og hvad mener han, at man skal lave alene.. Og det samme med dig.. 

Bare lige en hurtig tanke, for som en anden siger, så er I meget langt fra hinanden lige nu og vil/forventer nogle forskellige ting

Anmeld Citér

14. august 2018

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Det bliver lige en hurtig besked, da jeg er på vej ud af døren, men det lyder virkelig til, at I skal forventningsafstemme jeres hverdag.. Altså hvad mener han, at man skal lave i hverdagen, når han kommer hjem fra arbejde, hvad mener han, at man skal lave som kærester, hvad mener han, at man skal lave på sine fridage, og hvad mener han, at man skal lave alene.. Og det samme med dig.. 

Bare lige en hurtig tanke, for som en anden siger, så er I meget langt fra hinanden lige nu og vil/forventer nogle forskellige ting

Ja god ide. 

Fordi han siger at familie er det vigtigste, men keg synes godt nok at han er meget egoistisk og kører solo. 

Anmeld Citér

14. august 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Ja god ide. 

Fordi han siger at familie er det vigtigste, men keg synes godt nok at han er meget egoistisk og kører solo. 

Hvaf med st “tvinge” ham til parterapi. Keg ville sige højt og tydeligt til ham st det simpelthen er en nødvendighed efter en opstart jeres rolle som forældre og par har haft. Det duer slet ikke st han ikke kommunikerer - så dør jeres forhold. Det er ikke et godt langtidsperspektiv hvis man ikke kan forventningaafstemme. 

Så ja - afsted med jer og få nogle redskaber!  Det går tydeligvis ikke for jer alene.

Anmeld Citér

14. august 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvaf med st “tvinge” ham til parterapi. Keg ville sige højt og tydeligt til ham st det simpelthen er en nødvendighed efter en opstart jeres rolle som forældre og par har haft. Det duer slet ikke st han ikke kommunikerer - så dør jeres forhold. Det er ikke et godt langtidsperspektiv hvis man ikke kan forventningaafstemme. 

Så ja - afsted med jer og få nogle redskaber!  Det går tydeligvis ikke for jer alene.

ja. Og det er frustrerende. Jeg er blevet bedre til og åbne munden, og snakke. Men han halter bagud med at tale om sine følelser og meninger.

Jeg har allerede prøvet og sælge ideen med parterapi, men det virker ikke. Han vil IKKE

Han mener bare at vi skal tage alting som det kommer. Han bekymrer sig sjældent 

Men det er nødvendigt at han for nogle redskaber også, for vi har begge to uhensigtsmæssig opførsel. 

Anmeld Citér

14. august 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

ja. Og det er frustrerende. Jeg er blevet bedre til og åbne munden, og snakke. Men han halter bagud med at tale om sine følelser og meninger.

Jeg har allerede prøvet og sælge ideen med parterapi, men det virker ikke. Han vil IKKE

Han mener bare at vi skal tage alting som det kommer. Han bekymrer sig sjældent 

Men det er nødvendigt at han for nogle redskaber også, for vi har begge to uhensigtsmæssig opførsel. 

Hvor længe har I sammen? 

Anmeld Citér

14. august 2018

Anonym trådstarter

Tullemoar skriver:

Hvor længe har I sammen? 

Hvad mener du?

Anmeld Citér

14. august 2018

Anonym trådstarter

Vi har ca 2-2.5 time om aftenen.

Anmeld Citér

14. august 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Hvad mener du?

Hvor længe har I været et par? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.