Forstår ikke helt at så mange forbinder g-streng som mere sexet end så mange andre trusser. Til børn ja, men det lyder som en generalisering.
Jeg går i g-streng til hver dag. Jeg føler ikke at jeg skal gå og se sexet ud til daglig. Jeg har det jeg nok vil kalde hverdagsundertøj og så noget lidt mere lækkert lingerie til andre lejligheder.
Almindelige trusser kan jo også signalere at det skal være sexet. Blondetrusser, gennemsigtige trusser og lignende. Jeg kan slet ikke se forskellen.
Jeg bryder mig virkelig ikke om gode solide bomuldstrusser, det virker for usexet til mig og nok også min mand.
Børn bør selvfølgelig heller ikke bruge g-streng i min optik, men når de blive teenagere tænker jeg at det må være noget der skal tages op.
Jeg vil ikke selv kunne argumentere for ikke at bruge g-streng når jeg selv gør, men tænker at min datter som minimum skal være over konfirmationsalderen. Men jeg må jo tage den til den tid.
Bikini til børn synes jeg ser fjollet ud. Men jeg har intet imod det og synes ikke det signaler noget seksuelt. Min datter har altid brugt badedragt. Hvilket jeg synes passer bedst til børn, men det er min mening.
Anmeld
Citér