Bikini til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kommer slet ikke til at forstå hvordan man som forældre til en 12 årig, kan sige "underbukserne er ubehagelige lad os bytte dem ud med det absolut mest sexede alternativ"  (bort set fra bundløse) 

Hvorfor ikke par hot pants eller søm løse? 

Hvis børn syntes strømpe bukser er ubehagelige om lårene. Skal vi så også give dem selv siddene strømper  på med blonde kandt? 

Hvorfor skulle forældre sige at underbukser er ubehagelige. Nu var det jo mig selv som 13 årig der syntes at mormor trusser var ubehagelige. Jeg har aldrig syntes at g-strenge var sexede og gør det heller ikke idag. Den gang i 90’erne hvor det var på mode at man kunne se g-strenge op over de lavtaljede jeans var da totalt kiksede. ��Dengang syntes jeg jo at det var sejt. Jeg fulgte bare moden og heldigvis lod mine forældre mig følge moden i det omfang de havde økonomi til. (Og lidt underligt at du citerer mig, hvor jeg skriver 13 år og selv skriver 12 år). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor skulle forældre sige at underbukser er ubehagelige. Nu var det jo mig selv som 13 årig der syntes at mormor trusser var ubehagelige. Jeg har aldrig syntes at g-strenge var sexede og gør det heller ikke idag. Den gang i 90’erne hvor det var på mode at man kunne se g-strenge op over de lavtaljede jeans var da totalt kiksede. ��Dengang syntes jeg jo at det var sejt. Jeg fulgte bare moden og heldigvis lod mine forældre mig følge moden i det omfang de havde økonomi til. (Og lidt underligt at du citerer mig, hvor jeg skriver 13 år og selv skriver 12 år). 

Kan du ikke læse hvad jeg skriver? 

Jeg har ikke skrevet dine forældre syntes dine trusser var ubehagelige. Jeg har skrevet at du sagde de var ubehagelige og derfor købte dine forældre sexet undertøj til dig. 

Du skrev selv 12-13 år det er ikke mig der skrev det. 

Kan ikke se hvorfor det er heldigvis at dine forældre lod dig (i mine øjne) ligne en prostitueret som 12-13 årig med mave bluse, stringene oppe om ørene og lav taljede bukser? 

Igen syntes jeg absolut ikke børn skal gå i tøj de ikke ved hvad signalere og af seksuel karakter.

Først hævdede du det var komfort og nu er det pga. Moden, kan du beslutte dig for hvad for en grund du vil bruge til at børn skal have g-streng på? 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Jeg har ikke skrevet dine forældre syntes dine trusser var ubehagelige. Jeg har skrevet at du sagde de var ubehagelige og derfor købte dine forældre sexet undertøj til dig. 

Kan ikke se hvorfor det er heldigvis at dine forældre lod dig (i mine øjne) ligne en prostitueret som 12-13 årig med mave bluse, stringene oppe om ørene og lav taljede bukser? 

Igen syntes jeg absolut ikke børn skal gå i tøj de ikke ved hvad signalere og af seksuel karakter.

Først hævdede du det var komfort og nu er det pga. Moden, kan du beslutte dig for hvad for en grund du vil bruge til at børn skal have g-streng på? 

Så er man prositueret når man går i g-streng? Jeg kan godt se at jeg skrev 12 - 13 år. Det undskylder jeg. Men hvordan kan du sammenligne g-streng med at tage penge for sex. Og igen jeg synes absolut ikke at g-strenge er sexede. Da jeg gik i dem som 13 årig var det da dels moden, som jeg dog ikke fulgte. Hvor har jeg forresten skrevet det? Men jeg undskylder da, at du har fået en fornemmelse af at jeg fulgte den. Jeg gjorde det rent komfortabelt. Men jeg har da sikkert også gjort det pga mode.  Det er dog over 20 år siden��

Jeg er dog ret påvirket af at du sammenligner piger der går med g-strenge og piger der tager penge for sex. Hold da op en fordom at have.  Og igen mine forældre købte ikke sexet undertøj til mig, da de absolut ikke var sexede. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Forstår ikke helt at så mange forbinder g-streng som mere sexet end så mange andre trusser. Til børn ja, men det lyder som en generalisering.

Jeg går i g-streng til hver dag. Jeg føler ikke at jeg skal gå og se sexet ud til daglig. Jeg har det jeg nok vil kalde hverdagsundertøj og så noget lidt mere lækkert lingerie til andre lejligheder. 

Almindelige trusser kan jo også signalere at det skal være sexet. Blondetrusser, gennemsigtige trusser og lignende. Jeg kan slet ikke se forskellen. 

Jeg bryder mig virkelig ikke om gode solide bomuldstrusser, det virker for usexet til mig og nok også min mand. 

Børn bør selvfølgelig heller ikke bruge g-streng i min optik, men når de blive teenagere tænker jeg at det må være noget der skal tages op. 

Jeg vil ikke selv kunne argumentere for ikke at bruge g-streng når jeg selv gør, men tænker at min datter som minimum skal være over konfirmationsalderen. Men jeg må jo tage den til den tid. 

Bikini til børn synes jeg ser fjollet ud. Men jeg har intet imod det og synes ikke det signaler noget seksuelt. Min datter har altid brugt badedragt. Hvilket jeg synes passer bedst til børn, men det er min mening. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ligner man en prostitueret hvis man går med g-streng? 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Så er man prositueret når man går i g-streng? Jeg kan godt se at jeg skrev 12 - 13 år. Det undskylder jeg. Men hvordan kan du sammenligne g-streng med at tage penge for sex. Og igen jeg synes absolut ikke at g-strenge er sexede. Da jeg gik i dem som 13 årig var det da dels moden, som jeg dog ikke fulgte. Hvor har jeg forresten skrevet det? Men jeg undskylder da, at du har fået en fornemmelse af at jeg fulgte den. Jeg gjorde det rent komfortabelt. Men jeg har da sikkert også gjort det pga mode.  Det er dog over 20 år siden��

Jeg er dog ret påvirket af at du sammenligner piger der går med g-strenge og piger der tager penge for sex. Hold da op en fordom at have.  Og igen mine forældre købte ikke sexet undertøj til mig, da de absolut ikke var sexede. 

Nu må du simpelthen stoppe op! Træk vejret og læs hvad jeg skriver, inden du farer til tasterne. 

Ligner en prostitueret ikke er prostitueret.

Og jeg skriver det lige igen. At man ligner en prostitueret er ikke det samme som at være det. Og jeg har intet sted som i absolut intet sted skrevet at det er det samme som at sælge sig selv. 

Tja du fremhæver at det er mode osv. Men jeg spørger dig gerne igen. Når nu du syntes almindelige underbukser var ubehagelige. Havde hot pants eller søm løse ikke gjort samme trick? Hvorfor skulle det være g-streng? 

Så du tænker at helt små børn også kan gå med Det? Altså i børnehave alderen og sådan, nu hvor de ikke er sexede? 

Anmeld Citér

8. august 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Er der noget kulturelt/religiøst over din SÅ udtalte modvilje mod g-strenge, korte bluser og lavtaljede bukser?

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ligner man en prostitueret hvis man går med g-streng? 

Ej stop nu. Læs konteksten. 

G-streng oppe over hofterne, mave bluse og små lav taljede jeans. Det er rimelig von slutty i mine øjne. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Abracadabra skriver:

Er der noget kulturelt/religiøst over din SÅ udtalte modvilje mod g-strenge, korte bluser og lavtaljede bukser?

Seriøst? 

Fordi jeg syntes det en dybt upassende mundering for en på 12-13 år? 

Anmeld Citér

8. august 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Seriøst? 

Fordi jeg syntes det en dybt upassende mundering for en på 12-13 år? 

Nej, fordi upassende påklædning for dig er lig med luderlook. Derfor tænker jeg, at du kommer fra noget meget konservativt. Derudover er kort bluse + lave bukser da ikke slemt? 

Kommer du fra en meget konservativ baggrund?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.