Nej, jeg har det ikke svært med andre racer, jeg har det MEGET svært med kvindeundertrykkelse.
Jeg mener i øvrigt hverken at bikinien eller g-strengen er specielt kvindefrigørende, men jeg mener, at pigens/kvindens ret til at vælge sine beklædningsgenstande uden at blive sammenlignet med en luder er HELT essentiel.
Så hop i det mest skøgeagtige tøj du har i morgen og dans ned ad gaden og nyd din frihed til at vise dine lår, din kavalergang og dit hår.
Drop dit fordums fulde pis.
Du aner ikke hvad for noget tøj jeg går i, hvor jeg er fra, hvem jeg er, hvad mine holdninger er til kvinder, religion, om jeg danser i gaden, om jeg drikker og ryger, eller har haft flere sex partnere end 90erne til sammen, hvad jeg syntes om frisind, hvad jeg definere som frisind, om jeg er muslim, om jeg har tørklæde på osv osv. Du aner det ikke! Du antager bare at fordi min holdning er anderledes en din må det være sådan.
Det eneste du ved er at jeg ikke syntes g-streng, mave bluse og små sexede jeans er passende tøj til en 12-13 årig.
Så hold dig til emnet! Emnet er ikke hvad du tror mig og hvad jeg skal i morgen 
Anmeld
Citér