Bikini til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2018

Anonym

Abracadabra skriver:

Nej, fordi upassende påklædning for dig er lig med luderlook. Derfor tænker jeg, at du kommer fra noget meget konservativt. Derudover er kort bluse + lave bukser da ikke slemt? 

Kommer du fra en meget konservativ baggrund?

Hvor har jeg skrevet at alt upassende tøj er lig med luder? Jeg har skrevet at lige præcis det outfit er et luder look. 

Jo jeg mener at 90er lokket var stripper/luder præget og det mener jeg ikke hører til på et barn. 

Det er ikke relevant for debatten hvilken baggrund, religion og kultur jeg har. Hold dig til emnet.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Hvor har jeg skrevet at alt upassende tøj er lig med luder? Jeg har skrevet at lige præcis det outfit er et luder look. 

Jo jeg mener at 90er lokket var stripper/luder præget og det mener jeg ikke hører til på et barn. 

Det er ikke relevant for debatten hvilken baggrund, religion og kultur jeg har. Hold dig til emnet.. 

Jeg synes, at det er meget relevant. Der ER jo desværre stadig kvinder, der vokser op i den formørkede middelalder, hvor kvindens seksualitet skal fængsles bag slør, og hvor det forkerte tøj vil ødelægge hendes muligheder på ægteskabsmarkedet. I en sådan kultur er bikini naturligvis en grotesk umulighed, og en g-streng en synd mod gud og det kulturelle fællesskab.

Jeg har på fornemmelsen, at det er den debat, vi fører her...

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Jeg synes, at det er meget relevant. Der ER jo desværre stadig kvinder, der vokser op i den formørkede middelalder, hvor kvindens seksualitet skal fængsles bag slør, og hvor det forkerte tøj vil ødelægge hendes muligheder på ægteskabsmarkedet. I en sådan kultur er bikini naturligvis en grotesk umulighed, og en g-streng en synd mod gud og det kulturelle fællesskab.

Jeg har på fornemmelsen, at det er den debat, vi fører her...

Racisme mutch 

Aner ikke hvordan jeg skal reagere på din fuldstændig sindssyg drejning af debatten. Du vil ikke forholde dig til det jeg skriver. Kun din total absurde fordom om mig der mener noget andet end dig Så  naturligvis må jeg  være både det ene eller andet... 

Og hvad har det med noget at gøre i øvrigt? Vi debattere om børn skal gå i g-streng og ikke voksen kvinde seksualitet. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Racisme mutch 

Aner ikke hvordan jeg skal reagere på din fuldstændig sindssyg drejning af debatten. Du vil ikke forholde dig til det jeg skriver. Kun din total absurde fordom om mig der mener noget andet end dig Så  naturligvis må jeg  være både det ene eller andet... 

Og hvad har det med noget at gøre i øvrigt? Vi debattere om børn skal gå i g-streng og ikke voksen kvinde seksualitet. 

Nej, jeg har det ikke svært med andre racer, jeg har det MEGET svært med kvindeundertrykkelse.

Jeg mener i øvrigt hverken at bikinien eller g-strengen er specielt kvindefrigørende, men jeg mener, at pigens/kvindens ret til at vælge sine beklædningsgenstande uden at blive sammenlignet med en luder er HELT essentiel.

Så hop i det mest skøgeagtige tøj du har i morgen og dans ned ad gaden og nyd din frihed til at vise dine lår, din kavalergang og dit hår. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Så g-streng, push up bh osv. Det er ikke sexet tøj? Et barn i hofte holder og corsage er bare helt fint? Og skulle vi andre tænke det er da rimelig upassende, så det os der tillægger tøj på børn  forkerte værdier? 

Om det er ok eller ej er op til forældrene. 

Jeg kan godt mene at et barn ikke skal have g streng på men så er det fordi JEG forbinder det med noget seksuelt ikke barnet. 

Og nej der er da ting jeg ikke ville købe til mine børn men det har INTET med seksualitet at gøre. 

Det handler mere om at barnet ikke skal generes af tøjet. ( tænker da en g- streng vil være ubehagelig for barnet) 

men et lille barn vil ikke finde noget seksuelt, uanset hvad det så er. Det er meninger vi voksne giver dem via vores ord og handlinger. Et lille barn vil ikke dække sine bryster til, med mindre vi voksne lærer dem det. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Flomama

Nej, jeg har det ikke svært med andre racer, jeg har det MEGET svært med kvindeundertrykkelse.

Jeg mener i øvrigt hverken at bikinien eller g-strengen er specielt kvindefrigørende, men jeg mener, at pigens/kvindens ret til at vælge sine beklædningsgenstande uden at blive sammenlignet med en luder er HELT essentiel.

Så hop i det mest skøgeagtige tøj du har i morgen og dans ned ad gaden og nyd din frihed til at vise dine lår, din kavalergang og dit hår. 

Drop dit fordums fulde pis. 

Du aner ikke hvad for noget tøj jeg går i, hvor jeg er fra, hvem jeg er, hvad mine holdninger er til kvinder, religion, om jeg danser i gaden, om jeg drikker og ryger, eller har haft flere sex partnere end 90erne til sammen, hvad jeg syntes om frisind, hvad jeg definere som frisind, om jeg er muslim, om jeg har tørklæde på osv osv. Du aner det ikke! Du antager bare at fordi min holdning er anderledes en din må det være sådan. 

Det eneste du ved er at jeg ikke syntes g-streng, mave bluse og små sexede jeans er passende tøj til en 12-13 årig. 

Så hold dig til emnet! Emnet er ikke hvad du tror mig og hvad jeg skal i morgen 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Om det er ok eller ej er op til forældrene. 

Jeg kan godt mene at et barn ikke skal have g streng på men så er det fordi JEG forbinder det med noget seksuelt ikke barnet. 

Og nej der er da ting jeg ikke ville købe til mine børn men det har INTET med seksualitet at gøre. 

Det handler mere om at barnet ikke skal generes af tøjet. ( tænker da en g- streng vil være ubehagelig for barnet) 

men et lille barn vil ikke finde noget seksuelt, uanset hvad det så er. Det er meninger vi voksne giver dem via vores ord og handlinger. Et lille barn vil ikke dække sine bryster til, med mindre vi voksne lærer dem det. 

Nej jeg mener bestemt heller ikke børn er sexede  men tøj kan godt, og når sexet tøj kommer på børn, giver det gale forbindelser i mit hoved. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Drop dit fordums fulde pis. 

Du aner ikke hvad for noget tøj jeg går i, hvor jeg er fra, hvem jeg er, hvad mine holdninger er til kvinder, religion, om jeg danser i gaden, om jeg drikker og ryger, eller har haft flere sex partnere end 90erne til sammen, hvad jeg syntes om frisind, hvad jeg definere som frisind, om jeg er muslim, om jeg har tørklæde på osv osv. Du aner det ikke! Du antager bare at fordi min holdning er anderledes en din må det være sådan. 

Det eneste du ved er at jeg ikke syntes g-streng, mave bluse og små sexede jeans er passende tøj til en 12-13 årig. 

Så hold dig til emnet! Emnet er ikke hvad du tror mig og hvad jeg skal i morgen 

Hvad med lårkorte sommerkjoler? Eller korte shorts? Er det acceptabelt til små teenagepiger?

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Abracadabra skriver:

Hvad med lårkorte sommerkjoler? Eller korte shorts? Er det acceptabelt til små teenagepiger?

Kommer an på kjolen og shortsene. 

Er det sexede små se mine baller når jeg går så nej. Er det almindelig sommer shorts så Ja. 

Og det samme gælder for kjolen. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kommer slet ikke til at forstå hvordan man som forældre til en 12 årig, kan sige "underbukserne er ubehagelige lad os bytte dem ud med det absolut mest sexede alternativ"  (bort set fra bundløse) 

Hvorfor ikke par hot pants eller søm løse? 

Hvis børn syntes strømpe bukser er ubehagelige om lårene. Skal vi så også give dem selv siddene strømper  på med blonde kandt? 

Ej nu må du simpenthen stoppe med at kalde g strenge som det mest sexede alternativ !! 

Men bomulds g-streng med blomster på er sq langt fra sexede kontra f.eks et par hipsters med blonder. 

Min mand HADER g-strenge. Han synes simpelthen det er noget af der mest usexede. Men et par hipsters der viser baldernes former. Det får ham helt op og ringe. 

NEJ G STRENG ER IKKE SEXET FOR ALLE!!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.