Bikini til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.003 visninger
63 svar
78 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2018

Anonym trådstarter

Hvornår vil I mene det er passende at tillade “rigtige” bikinier og udfordrende undertøj som g-streng osv, til unge piger? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2018

Anonym

15 år - bukse myndig. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

15 år - bukse myndig. 

Må jeg spørge hvorfor din holdning er at g-streng først er  fra 15 års alderen? Buksemyndig

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår vil I mene det er passende at tillade “rigtige” bikinier og udfordrende undertøj som g-streng osv, til unge piger? 

Når de ytre ønske om det. 

Anmeld Citér

8. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Tidligst ved 15 års alderen, gerne senere

Anmeld Citér

8. august 2018

Carina:-)

Min den store pige bestemte selv ved de 15 år.

Og det samme bliver med hende på 10.

Synes på ingen måder g-streng osv er smart til små børn .

Så en på ferie der havde en t shirt på hvor der stod noget om store bryster. 

Hun var 9-10 år.

Grimt på alle måder 

Anmeld Citér

8. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvorfor din holdning er at g-streng først er  fra 15 års alderen? Buksemyndig

Omvendt. Hvad et grunden til at have det på før? 

Anmeld Citér

8. august 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

For mig er der himmelvid forskel på en g-streng og en bikini.

Jeg må indrømme at jeg aldrig har fattet modstanden mod bikinier til børn? Nu har jeg ikke selv nogen døtre, men vores have vrimler med mine sønners veninder og de har da hver og en "optrådt" i bikini ligeså ofte som de har badedragt på eller ingenting? (ingenting = den lille på 5 år)

En g-streng synes jeg er noget heeelt andet. Der vil jeg nok også sige ca. 15 år. Kan ikke huske hvornår jeg startede. Noget senere tror jeg nok, men det kom ligesom naturligt at jeg skulle have et eller andet på, hvor dte ligesom var smartest med en g-streng i forhold til tøjet. Det hensyn findes jo ikke hos små piger og derfor skal de da ikke gå med g-streng?  

Anmeld Citér

8. august 2018

MorTilN

Med g-strenge synes jeg de skal være minimum 14-16 år an på modenhed, der ingen grund til at gøre dem voksne hurtigere ind de bliver i forvejen.

Jeg lidt i tvivl om hvad du mener med rigtig bikini. Men vis du mener med "rigtig" bikini bh så synes jeg det er nå de er begyndt at udvikle bryster for alvor og alligevel begynder at have brug for bh i hverdagen også.

Anmeld Citér

8. august 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Bikini tænker jeg ikke er så slemt? Så når hun vil have det. 

Men g-streng vil jeg helst så sent som muligt - og allerhelst aldrig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.