JD skriver:
Nu er jeg en af dem som elsker at gå med g-streng, og slet ikke finder det mere seksuelt end andet undertøj. Jeg ville nok sige 14-15 år. Der startede jeg også selv med det.
Bikini til piger. Helt ærligt, så synes jeg slet ikke der er noget galt i at piger render i bikini. En badedragt dækker jo også "bryster", så kan slet ikke se hvorfor den bare hud på midten skulle seksualisere. Det er altså hvad vi gør det til.
Havde min datter som 5-6 årig selv sagt hun meget hellere ville have en todelt end en dragt, så havde hun da fået det. Det er IKKE seksuelt. Det er badetøj.
Jeg har altid hadet at have badedragt på, synes den "klistrer" meget mere end en bikini. 
De kan jo også bare have badebukser på, de har jo ikke mere at dække en drengen på samme alder 
Jeg ser intet seksuelt i det, men synes bare det ser helt vildt fjollet ud når den dejlige pige på 5 år løber og leger på stranden og bikinitoppen lige så fint er gledet op over brystvorterne fordi der ikke er noget til at holde den på plads.
Havde min datter haft et kæmpe ønske om en bikinitop havde hun da fået den, men tror den var røget af med det samme for den er jo dybt upraktisk når man løber og leger og hopper.på hovedet i bølgerne....
Jeg er så også generationen hvor strand uniformen også.som ung kun var bikinitrusse, og synes det er møg ærgerligt vi ikke stadig har den møde (altså ikke for.mig selv for mine bryster skal ikke ud i det fri uden støtte for så kan jeg jo være parasollen bare med brysterne)
Anmeld
Citér