Nu må det gerne stoppe.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Jamen jeg gider ikke blive ved at skulle springe tråde over. Det er jo ikke kun én tråd! Jeg synes faktisk de lægger en dæmper på hvad det burde handle om herinde. 

Og så igen kan jeg ikke forstå HVORFOR det er nødvendigt at være på et baby forum??

Men nu er er jo en moderator, der har skrevet i en anden tråd, at alle må oprette alle de tråde, de vil.

Så det er vel hverken op til dig eller mig, hvor mange tråde hun må oprette.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Men nu er er jo en moderator, der har skrevet i en anden tråd, at alle må oprette alle de tråde, de vil.

Så det er vel hverken op til dig eller mig, hvor mange tråde hun må oprette.

Har jeg så ikke set.

Så må jeg blot sige at mit råd til TS må være at finde et forum hvor hun ikke konstant bliver mindet om graviditet og baby!! 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jamen jeg gider ikke blive ved at skulle springe tråde over. Det er jo ikke kun én tråd! Jeg synes faktisk de lægger en dæmper på hvad det burde handle om herinde. 

Og så igen kan jeg ikke forstå HVORFOR det er nødvendigt at være på et baby forum??

Andre skal vel ikke tage hensyn til hvad DU gider inden på et debatforum.??

Hvad SKAL tråedene iflg dig handle om?

For jeg ser tråde der er salgstråde, debat om feriesteder, svigerfamilien, biler osv... Må de tråde iflg dig så heller ikke være her?

Anmeld Citér

17. januar 2018

Moderator

Profilbillede for Moderator

Som er skrevet i en anden tråd fra samme trådstarter, så er ikke regler for hvilke tråde man må oprette er på baby.dk, så længe de ikke er stødende eller overskrider forskellige grænser.

Vi er selvsagt obs på de mange tråde der synes at handle om det samme, men debatten om det skal ikke ske i trådene.

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Nu skal jeg fortælle en lille ting..  

Du har angst, ikke gravid men angst.. 

Du leder konstant efter at symptomer på det du er bange for altså en graviditet..  

Jeg har stået i din situation, dog ikke at være bange for graviditet, men kræft i hjernen.. og hver eneste lille ting jeg kunne finde med krop lavede, søgte jeg nettet tyndt om kræft og fandt hos alle symptomer på dette.. Jeg gik til lægen dagligt, var til skaninger og meget mere.. men jeg søgte stadig på nettet og fodret min angst.. mit råd til dig.. STOP med at søge nettet tyndt efter graviditet. STOP med disse indlæg for selvom du får svar, kommer din angst op efter 5 min.. Du skal i behandling intet andet..  Du skal ikke finde tryghed i hvad andre har prøvet og hvad de oplever.. Du skal finde din baggrund for din angst, hvorfor frygter du dette, hvad ville der ske hvis du evt blev gravid? Ville hele din verden gå under? Prøv mindfulness indtil du kan få professionelt hjælp.. men hold dig langt væk fra internettet..

Anmeld Citér

17. januar 2018

CinemaStrange

Hej TS

Ved ikke om du stadig læser med, men kender du Angstforeningen? Det er den danske patientforening for folk med angst. De har en Facebookgruppe for angstramte hvor disse kan kommunikerer i en lukket gruppe for ligesindede. Derinde er det helt i orden at stille de samme (for andre mærkelige og tiltider irriterende) spørgsmål og man får altid svar. Der kan du også søge hjælp og rådgivning til at håndtere selve angsten, så du tager fat i sygdommen i stedet for symptomet (som er den indbildte graviditet).

Håber du får noget hjælp snart.

Og slutteligt tør jeg godt garantere dig at du ikke er gravid, men ens egen overbevisning er en meget stærk kraft og den kan være svær at kæmpe imod, især uden de rigtige redskaber. 

Anmeld Citér

18. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jep, hende med angst igen. Spring gerne tråden over, hvis det eneste du vil kommentere på er mine indlæg.. 

Jeg er stadigvæk bange. Ikke i lige så stor grad som før hen. Nu er jeg begyndt at mærke "bobler" oppe af ved ribenene, og føler mig meget oppustet.... Har i oplevede sådan nogle "bobler" inden i blev gravide? Ville være 17+5 i dag hvis det var, og det passer jo fint med at man begynder og kan mærke liv... Jeg er så ræd... 

Søde, har du nogen i dit liv du taler om det her med? Eller står du helt alene med det?

Anmeld Citér

18. januar 2018

Anonym trådstarter

CinemaStrange skriver:

Hej TS

Ved ikke om du stadig læser med, men kender du Angstforeningen? Det er den danske patientforening for folk med angst. De har en Facebookgruppe for angstramte hvor disse kan kommunikerer i en lukket gruppe for ligesindede. Derinde er det helt i orden at stille de samme (for andre mærkelige og tiltider irriterende) spørgsmål og man får altid svar. Der kan du også søge hjælp og rådgivning til at håndtere selve angsten, så du tager fat i sygdommen i stedet for symptomet (som er den indbildte graviditet).

Håber du får noget hjælp snart.

Og slutteligt tør jeg godt garantere dig at du ikke er gravid, men ens egen overbevisning er en meget stærk kraft og den kan være svær at kæmpe imod, især uden de rigtige redskaber. 

Tak :-)

Anmeld Citér

18. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Søde, har du nogen i dit liv du taler om det her med? Eller står du helt alene med det?

Nej, står alene med det

Anmeld Citér

18. januar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Tommelise skriver:

Har selv haft angstanfald. Og det er så forskelligt, hvad der hjælper forskellige mennesker.

Så du mener, det er bedre at holde fast i angsten? Altså ved ikke at ændre sin adfærd. Man slipper jo netop først for angst, når man begynder at ændre sin adfærd, og ens krop/hjerne forstår at det IKKE er farligt. 

Det er nemmere sagt end gjort. Jeg har selv haft angst, og det er en LANG proces at gå igennem. Det er ikke noget man bare gør - og man vil sikkert også “falde i igen”.

Jeg ved godt, at man har behov for forskellige måder at behandle angst på - eller hvad TS har. Men man er nødt til i det mindste at prøve at Ændre adfærd. 

Men TS har behov for professionel hjælp - og det kan ingen af os desværre give hende. 

Det skal lige siges, jeg er ret ligeglad med hvor mange tråde ts laver. Men jeg synes det er en forfærdelig situation hun er i.  Jeg håber virkelig hun snart får hjælp, for det må være forfærdeligt at gå at være bange for en graviditet (som er umulig og bevist ikke er der)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.