Nu må det gerne stoppe.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.835 visninger
101 svar
145 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2018

Anonym trådstarter

Jep, hende med angst igen. Spring gerne tråden over, hvis det eneste du vil kommentere på er mine indlæg.. 

Jeg er stadigvæk bange. Ikke i lige så stor grad som før hen. Nu er jeg begyndt at mærke "bobler" oppe af ved ribenene, og føler mig meget oppustet.... Har i oplevede sådan nogle "bobler" inden i blev gravide? Ville være 17+5 i dag hvis det var, og det passer jo fint med at man begynder og kan mærke liv... Jeg er så ræd... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2018

koeapabshicar

Du er ikke gravid og jeg mærkede aldrig bobler ved mine ribben. Du starter ikke med st mærke liv ved dine ribben når man er gravid 17+?? Så er din livmoder og baby slet ikke stor nok til at komme helt derop. Du kan ikke mærke liv ved dine ribben og slet ikke bobler

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Du er ikke gravid og jeg mærkede aldrig bobler ved mine ribben. Du starter ikke med st mærke liv ved dine ribben når man er gravid 17+?? Så er din livmoder og baby slet ikke stor nok til at komme helt derop. Du kan ikke mærke liv ved dine ribben og slet ikke bobler

Ved heller ikke om jeg vil kalde det bobler på den måde men ved ikke rigtig hvordan jeg ellers skal forklare det. Det er lidt ligesom når en finger siger knæk. Den følelese der er der har jeg i maven okay ofte og har ondt i lænden og er oppustet

Anmeld Citér

17. januar 2018

Ea1

Du er ikke gravid. Og du skal nok også holde dig fra sex i fremtiden, da det da ødelægger dig fuldstændigt. Det siger sig selv at du ikke er gravid! Og helt ærligt, søde ven, du skal i psykiatrien, for det lyder mere som skizofreni og ikke "bare" angst. 

Det du beskriver er ikke tegn på graviditet. En livmoder er SLET ikke så stor ved uge 17. 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Ea1 skriver:

Du er ikke gravid. Og du skal nok også holde dig fra sex i fremtiden, da det da ødelægger dig fuldstændigt. Det siger sig selv at du ikke er gravid! Og helt ærligt, søde ven, du skal i psykiatrien, for det lyder mere som skizofreni og ikke "bare" angst. 

Det du beskriver er ikke tegn på graviditet. En livmoder er SLET ikke så stor ved uge 17. 

Lige lovligt voldsomt med skizofreni. 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym trådstarter

Ea1 skriver:

Jeg ved ikke om sex vil ødelægge mig i fremtiden... Jeg tror, håber og beder for det bliver noget andet den dag jeg har en fast kæreste

Anmeld Citér

17. januar 2018

Ea1

Anonym skriver:

Lige lovligt voldsomt med skizofreni. 

Ja sorry, men Skizofreni er vrangforestillinger og forstyrrelser af sanser etc .. og det lyder jo helt ekstremt!!! At man ligefrem kan mærke noget i uge 17, trods en milliard test og blodprøver siger at personen ikke er gravid! Plus at det ikke engang er fuldbyrdet sex.

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Ea1 skriver:

Ja sorry, men Skizofreni er vrangforestillinger og forstyrrelser af sanser etc .. og det lyder jo helt ekstremt!!! At man ligefrem kan mærke noget i uge 17, trods en milliard test og blodprøver siger at personen ikke er gravid! Plus at det ikke engang er fuldbyrdet sex.

Det ved jeg godt det er. Men det er ret så voldsomt at drage konklusioner på noget som skizofreni. Pigen må da snart blive forvirret, hun får jo smidt alt i ansigtet. Så er det angst, så er det skizofreni, så er det tvangstanker/tvangshandlinger... Det næste bliver vel at hun er maniodepressiv. Siger bare man skal passe på med at kaste alt muligt i hoved af hende. Hun ved godt selv, hun ikke tænker rationelt så lad nu være med at smide flere psykiske lidelser i hovedet af hende

Anmeld Citér

17. januar 2018

Tommelise

Ea1 skriver:

Lyder bestemt ikke som skizofreni

Anmeld Citér

17. januar 2018

Thea14

I uge 17 er livmoderen ikke engang over navlen, så bobler ved ribbenene er simpelthen ikke muligt.

Det kan være så meget andet. Dine tarme fx eller din angst der får dig til at føle ting der slet ikke er der. (Sidste mulighed er nok den mest sandsynlige i dit tilfælde)

Jeg forstår virkelig ikke at lægen lader dig vente på behandling, eller at h*n påstår det gavner at poste på forums som dette. Du skal i behandling NU og det burde altså også være muligt. Jeg har i hvert fald aldrig måtte vendte på at komme igang når jeg har haft angstanfald.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.