Nu må det gerne stoppe.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2018

Loa

TS hvordan fanden bliver du ved at være på et baby debat forum??????? 

Det er ærlig talt pisse irriterende at flere af disse lignende tråde fylder så meget herinde, og nej, jeg gider sgu ikke bare hoppe dem over, eftersom de konstant ligger i toppen af debatten.

Du er på et babyforum og bliver ved med at oprette indlæg, vil du overhovedet have hjælp, for du kan vel for filan godt se at din tilstedeværelse herinde ikke hjælper dig?? 

Så må der findes andre fora hvor psykisk sygdom er deres hovedemne og ikke babyer!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jep, hende med angst igen. Spring gerne tråden over, hvis det eneste du vil kommentere på er mine indlæg.. 

Jeg er stadigvæk bange. Ikke i lige så stor grad som før hen. Nu er jeg begyndt at mærke "bobler" oppe af ved ribenene, og føler mig meget oppustet.... Har i oplevede sådan nogle "bobler" inden i blev gravide? Ville være 17+5 i dag hvis det var, og det passer jo fint med at man begynder og kan mærke liv... Jeg er så ræd... 

1. Du er  IKKE gravid.

2. Hvis du  var ville du ikke mærke spark i ribbenene.

I uge 17 er livmoderen slet ikke nået helt derop det er først langt henne i graviditeten. Hvis du mærker bobler/spark er det ren indbildning eller dine tarme. Jeg har vedhæftet et billede så du kan se hvor tarmene ligger og et hvor du kan se hvor lavt en baby ligger i uger 17.

Efter jeg havde født blev jeg ved med at føle spark, fordi jeg var vandt til at det mindste bevægelse i maven måtte være baby. Det var bare luft i maven og tarmbevægelser jeg kunne mærke. Du er så obs på alt i din krop lige pt. Og mærker hver lille ændring og så kan luft i maven hurtigt blive til spark. Jeg håber snart du får noget hjælp! 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Tommelise

Lillefis90 skriver:

Jeg tror ikke, at det gavner TS at skrive herinde tværtimod. Det er nemlig en del af hendes angstadfærd.  

når man har angst, så har man nemlig adfærd som er med til at fastholde sig selv i angsten, og det tror jeg, at netop at det at skrive herinde gør. 

Men jeg tænker også, at hun skriver i afmagt herinde, fordi hun ikke får hjælp desværre. 

til TS: 

har du slet ingen pårørende som kan hjælpe dig??

Har selv haft angstanfald. Og det er så forskelligt, hvad der hjælper forskellige mennesker.

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

1. Du er  IKKE gravid.

I uge 17 er livmoderen slet ikke nået helt derop det er først langt henne i graviditeten. Hvis du mærker bobler/spark er det ren indbildning eller dine tarme. Jeg har vedhæftet et billede så du kan se hvor tarmene ligger og et hvor du kan se hvor lavt en baby ligger i uger 17.

Efter jeg havde født blev jeg ved med at føle spark, fordi jeg var vandt til at det mindste bevægelse i maven måtte være baby. Det var bare luft i maven og tarmbevægelser jeg kunne mærke. Du er så obs på alt i din krop lige pt. Og mærker hver lille ændring og så kan luft i maven hurtigt blive til spark. Jeg håber snart du får noget hjælp! 

Prøver igen. Den gad ikke lige vedhæfte billederne.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1. Du er  IKKE gravid.

Tak

Anmeld Citér

17. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

TS hvordan fanden bliver du ved at være på et baby debat forum??????? 

Det er ærlig talt pisse irriterende at flere af disse lignende tråde fylder så meget herinde, og nej, jeg gider sgu ikke bare hoppe dem over, eftersom de konstant ligger i toppen af debatten.

Du er på et babyforum og bliver ved med at oprette indlæg, vil du overhovedet have hjælp, for du kan vel for filan godt se at din tilstedeværelse herinde ikke hjælper dig?? 

Så må der findes andre fora hvor psykisk sygdom er deres hovedemne og ikke babyer!

Jeg har ikke tænkt mig at gemme mig bag anonymitet ligesom dig, og vil åbent lade dig vide at det er mig som har anmeldt dig, om du skulle få en advarsel. 

Din måde at skrive på at direkte grov, umoden og slet ikke konstruktiv! 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Mom skriver:

Jeg har ikke tænkt mig at gemme mig bag anonymitet ligesom dig, og vil åbent lade dig vide at det er mig som har anmeldt dig, om du skulle få en advarsel. 

Din måde at skrive på at direkte grov, umoden og slet ikke konstruktiv! 

Men hvad skal man snart skrive???? Folk bliver jo ved og ved og ved at skrive at hun ikke er gravid, men det hjælper jo ikke! 

Er det meget svært at forstå at jeg ikke forstår hvad hun overhovedet laver herinde?? 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Men hvad skal man snart skrive???? Folk bliver jo ved og ved og ved at skrive at hun ikke er gravid, men det hjælper jo ikke! 

Er det meget svært at forstå at jeg ikke forstår hvad hun overhovedet laver herinde?? 

Du behøver ikke at forstå det.

Spring trådene over.

Anmeld Citér

17. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Du behøver ikke forstå. Du behøver ikke engang at svare på hendes indlæg, og du behøver så sandelig ikke være grov, hvis du endelig skal komme med respons på hendes tråde herinde!

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Du behøver ikke at forstå det.

Spring trådene over.

Jamen jeg gider ikke blive ved at skulle springe tråde over. Det er jo ikke kun én tråd! Jeg synes faktisk de lægger en dæmper på hvad det burde handle om herinde. 

Og så igen kan jeg ikke forstå HVORFOR det er nødvendigt at være på et baby forum??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.