Jeg svare lige alle på engang.
Tak for alle jeres svar
Det har hjulpet en del at høre hvad andre gør.
Hvorfor jeg har tænkt mig at lægge det i skema er fordi at jeg har det bedst med at gøre det på den måde.
Indtil videre har vi gjort det på den måde at vi gør det nå vi syntes det trænger, men det tager altid overhånd så der bliver alt for beskidt, og nå der bliver alt for rodet eller beskidt så kan jeg ikke overskue tingene. jeg har nogen psykiske problemer
En dag fik vi hjælp til at lægge en plan over badeværelset, så jeg gør det jeg ved jeg magter og min mand laver de andre ting.
Det gør vi som regel 1 gang om ugen (maks hvor 14 dag, hvis jeg har minimalt overskud)
det er rigtig dejligt at der er rent og nå vi gør det så tit, så nå der ikke at blive særlig beskidt også er det lettet for mig at ordne
Hvorfor vi hjælpes ad på den måde er fordi jeg ikke ville kunne gøre det hele rent på engang, uden at være træt hele dagen bagefter.
og så er det bedre for mig at ordne lidt og så lykkes med det
Jeg ved der er nogen der tænker hvorfor min mand ikke bare ordner de ting.
Det er fordi at han har fuldtidsarbejde og han ordner tit mange af de dagligdags ting og han ser ikke rigtig de andre ting som trænger og jeg få dårlig samvittighed hvis jeg skal bede ham om de ting og samtidig bliver jeg glad over at jeg har formået at gøre lidt.
Jeg prøver at gøre det på den måde jeg har beskrevet før og så retter jeg det til efter vores behov
Anmeld
Citér