Rengøring hvor tit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2018

Miti's mama

Når det trænger...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2018

Lje

Dorthe1986 skriver:

Jer der har rengøringshjælp , hvad giver i for det?

625 kr. per uge. 875 kr. da vi havde hver 2. uge. Vi melder rengøring fra en gang i mellem ved ferie mv. Så springer vi måske 1 uge over. 

Hus på 120 m2, 3 plan, 2 badeværelser.

For mig er det afgørende, at det er overenskomst, uddannede rengøringspersonale, øko. rengøringsmidler. Og naturligvis kvalitet og tillid. Jeg knuselsker vores rengøringsfirma.

Med 'håndværkerfradraget' på 12.000 kr om året for vores husstand, så hjælper det lidt på prisen. Men det er virkelig vores mest højt skattede luksus .

Vh. 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg gør de ting efter behov. Dvs når jeg synes, der er beskidt. Burde helt sikkert gøre køleskab rent oftere, og bliver vist lidt flov, når jeg læser nogle af svarene her, for vores gøres rent et par gange om året  �� selvom det da bliver tørret af, hvis der er pletter..

Vinduer ligeledes et par gange om året, typisk forår og efterår. 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Abracadabra

Lje skriver:

625 kr. per uge. 875 kr. da vi havde hver 2. uge. Vi melder rengøring fra en gang i mellem ved ferie mv. Så springer vi måske 1 uge over. 

Hus på 120 m2, 3 plan, 2 badeværelser.

For mig er det afgørende, at det er overenskomst, uddannede rengøringspersonale, øko. rengøringsmidler. Og naturligvis kvalitet og tillid. Jeg knuselsker vores rengøringsfirma.

Med 'håndværkerfradraget' på 12.000 kr om året for vores husstand, så hjælper det lidt på prisen. Men det er virkelig vores mest højt skattede luksus .

Vh. 

Jeg kan se, at du er københavner... hvem bruger I?

Anmeld Citér

16. januar 2018

Lje

Jeg kan se, at du er københavner... hvem bruger I?

Ja jeg er 

Efter at have prøvet mig gennem 3 firmaer blev vi anbefaler Lillegaard Rengøring fra Herlev (selvom vi bor på Amager). De opfylder alle vores kriterier som tidligere nævnt. 

De er på vores julegaveliste. Så glade er vi  

Vh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.