Melde afbud på invitation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2017

Sprit25

A-1995 skriver:

Jeg beklager meget jeg ikke svarede hurtigt nok . Havde to børn og nogle madpakker at tage mig af ��

Som sagt så kommer hun meget sjældent når vi inviterer så det er jeg såmænd vant til, og forventer faktisk ikke at hun kommer. 

Min mand er ligeglad. De har ikke noget tæt forhold, og han er i øvrigt også skuffet over måden hun har behandlet ham og vores børn på lige siden de kom til verden. Hun har ikke den mindste interesse i os. Vi er kun inviteret fordi resten af familien er.. 

Jamen så forstår jeg slet slet ikke dilemmaet. Meld fra med gid samvittighed men samtidig vid det nok ikke blødgøre jeres forhold

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2017

Muffinmus

Vores er 5,8,10 og kommer i seng mellem 20-21 juleaften.. Det er fint med dem og os... De skal vel ikke være oppe til midnat når de er 2 og 3 år?? Og slet ikke når man har en aftale. 

Nå, men jeg ville tage afsted et par timer og så hygge på sofaen når i kommer hjem. Men ja, man skal have overskuddet for at det er hyggeligt og ikke bare ren pligt. 

Anmeld Citér

20. december 2017

Flomama

Soonmom skriver:

Nu hvor du ved at I skal op næste dag, putter du selvfølgelig bare før midnat  

jeg har i øvrigt svært ved at se at det er børnenes behov at være oppe til midnat især hvis man kun er 2,5 år, det lyder helt sygt i mine øre.

vores på 22 måneder og 10 måneder bliver puttet som vanligt kl. 19, vi holder bare julen fra kl. 15:30-16:00

vi skal i øvrigt til julefrokost D. 25 , med nøjagtig de samme mennesker, det synes jeg så også er ret træls, men det er min kærestes families tradition og det overlever man nok, så må man være lidt træt den 25

Mand det lyder tørt med 30 min jul 

Min søn har heller ingen sengetider. 

Det handler såmænd ikke så meget om behov. Jeg kokkerere heller ikke efter mad pyramiden den dag 

Det bare hygge, det er jo ikke fordi barnet holdes vågen. 

Anmeld Citér

20. december 2017

Loa

A-1995 skriver:

Jeg beklager meget jeg ikke svarede hurtigt nok . Havde to børn og nogle madpakker at tage mig af ��

Som sagt så kommer hun meget sjældent når vi inviterer så det er jeg såmænd vant til, og forventer faktisk ikke at hun kommer. 

Min mand er ligeglad. De har ikke noget tæt forhold, og han er i øvrigt også skuffet over måden hun har behandlet ham og vores børn på lige siden de kom til verden. Hun har ikke den mindste interesse i os. Vi er kun inviteret fordi resten af familien er.. 

Men sjovt ingen af de virkelig relevante ting kom frem i første indlæg?

Og hvorfor overhovedet oprette en debat herinde hvis du vitterligt ikke er i tvivl om hvad du vil gøre?

Anmeld Citér

20. december 2017

Sprit25

Flomama skriver:

Det handler såmænd ikke så meget om behov. Jeg kokkerere heller ikke efter mad pyramiden den dag 

22 mdr og 10 mdr fatter ikke en fløjtende fis omkring hvad fanden der foregår. Jeg ville også putte til nogenlunde normal tid. 

Min søn på 6 mdr kommer også i seng senest kl 19.30 på søndag. 

Hende på 3 kommer i seng senest kl 22!

Anmeld Citér

20. december 2017

Flomama

Sprit25 skriver:

22 mdr og 10 mdr fatter ikke en fløjtende fis omkring hvad fanden der foregår. Jeg ville også putte til nogenlunde normal tid. 

Min søn på 6 mdr kommer også i seng senest kl 19.30 på søndag. 

Hende på 3 kommer i seng senest kl 22!

Derfor er det sgu da stadig røv tørt med 30 minutters jul 

Ved du hvad børn fatter heller ikke noget af fødselsdag og lagkage men derfor giver vi dem alligevel 

De fatter heller ikke gaver før de er et par år men de får dem alligevel 

De fatter ikke konceptet jul men derfor er det hyggeligt at holde det med dem alligevel 

Så ja den ene dag om året er jeg så fløjtende ligeglad  med behov, senge tider og regler. 

Der hygger vi til det ikke er hyggeligt mere 

Anmeld Citér

20. december 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Muffinmus skriver:

Vores er 5,8,10 og kommer i seng mellem 20-21 juleaften.. Det er fint med dem og os... De skal vel ikke være oppe til midnat når de er 2 og 3 år?? Og slet ikke når man har en aftale. 

Nå, men jeg ville tage afsted et par timer og så hygge på sofaen når i kommer hjem. Men ja, man skal have overskuddet for at det er hyggeligt og ikke bare ren pligt. 

Total off topic, men jeg er faktisk chokeret over at dine børn på 5, 8 og 10 år kommer i seng SÅ tidligt juleaften. Det lyder godt som en trist aften for ungerne - ja sorry men det syntes jeg.

Anmeld Citér

20. december 2017

Sprit25

Flomama skriver:

Derfor er det sgu da stadig røv tørt med 30 minutters jul 

Ved du hvad børn fatter heller ikke noget af fødselsdag og lagkage men derfor giver vi dem alligevel 

De fatter heller ikke gaver før de er et par år men de får dem alligevel 

De fatter ikke konceptet jul men derfor er det hyggeligt at holde det med dem alligevel 

Så ja den ene dag om året er jeg så fløjtende ligeglad  med behov, senge tider og regler. 

Der hygger vi til det ikke er hyggeligt mere 

Ja. Men jeg synes ikke julen er hyggelig hvis min søn skriger sig selv i søvn fordi han er overtræt. Så hellere putte ham kl 19 og jeg så kan holde jul med min datter som rent faktisk forstår konceptet

Anmeld Citér

20. december 2017

Flomama

Sprit25 skriver:

Ja. Men jeg synes ikke julen er hyggelig hvis min søn skriger sig selv i søvn fordi han er overtræt. Så hellere putte ham kl 19 og jeg så kan holde jul med min datter som rent faktisk forstår konceptet

så misforstår du jo også totalt hvad jeg skriver og sorry to ask. men er det med vilje? 

i det første indlæg du citere skriver jeg "man holder selvfølgelig ikke barnet vågent" 

og i det næste skriver jeg "vi hygger til det ikke hyggeligt mere"

hvordan du får det til du skal holde en skrigende baby vågen er mig en gåde 

Anmeld Citér

20. december 2017

K&S

Flomama skriver:

Jeg tror nu ikke, hun mener, at de kun holder jul i 30 minutter - men blot at de starter ”aftenen” ved 15.30-16.00 tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.