Melde afbud på invitation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.572 visninger
89 svar
412 synes godt om
20. december 2017

A-1995

Vi er inviteret til fødselsdag d. 25 kl 10 ��... det er min mands søster der har fødselsdag. Hun plejer at holde d. 26 men i år har hun så valgt at invitere til d. 25 som er hendes rigtige fødselsdag.
Jeg synes bare det er så træls for ungerne. De får lov at være så længe oppe som de vil juleaften og så har de brug for at sove længe næste dag. Så synes jeg virkelig det er synd at vække dem for at slæbe dem til fødselsdag. Vi plejer at øremærke d. 25 til at sove længe og ellers tulle rundt i nattøj og lege med det nye legetøj.

Så jeg har virkelig lyst til at melde afbud... hvad havde i gjort? ��

Børnene er 2 og 3 år ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2017

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg havde taget afsted, og sove så længe som muligt den dag.. Så må ungerne enten tage lidt af det nye legetøj med eller vente en enkelt dag.. 

og så er det vel heller ikke hele dagen, I skal være afsted til fødselsdag? 

Anmeld Citér

20. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg ville ikke melde afbud. 

Hun kan jo ikke gøre for at hun har fødselsdag dagen efter juleaften, og måske er der en eller anden årsag til at hun gerne vil holde det på dagen i år.

Anyway. Hvis I melder afbud, så skal du jo også være forstående, hvis hun en dag melder afbud til en fødselsdag hos jer, fordi hun hellere vil have nattøj på. 

Men det står jer jo frit for 

Anmeld Citér

20. december 2017

God-mor

A-1995 skriver:

Vi er inviteret til fødselsdag d. 25 kl 10 ��... det er min mands søster der har fødselsdag. Hun plejer at holde d. 26 men i år har hun så valgt at invitere til d. 25 som er hendes rigtige fødselsdag.
Jeg synes bare det er så træls for ungerne. De får lov at være så længe oppe som de vil juleaften og så har de brug for at sove længe næste dag. Så synes jeg virkelig det er synd at vække dem for at slæbe dem til fødselsdag. Vi plejer at øremærke d. 25 til at sove længe og ellers tulle rundt i nattøj og lege med det nye legetøj.

Børnene er 2 og 3 år ��

Jeg havde taget afsted et par timer. Men jeg kan godt forstå at du syntes det er træls at skulle til fødselsdag d. 25. Jeg ville nok selv have mest lyst til at melde fra. Hun kan ikke gøre for at hun har fødselsdag den 25. selvfølgelig, men hun kunne holde en anden dag hvor folk er mere oplagte. Min datter har fødselsdag midt i sommerferien så alle er altid ude at rejse når hun har fødselsdag- ergo har hun lært at leve med at vi holder den store fødselsdag et par uger efter når folk er hjemme igen. Sådan er livet 

Anmeld Citér

20. december 2017

Black Rose

Jeg ville ikke melde afbud. Hele mit liv har jeg være til fødselsdag d. 25. december, da det er min morfars fødselsdag. Det er faktisk enormt hyggeligt at samles der, synes jeg, og personligt mener jeg at det er hvad man gør det til  Er sikker på at børnene nok skal hygge sig med det

Anmeld Citér

20. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck
A-1995 skriver:

Børnene er 2 og 3 år ��

Det lyder mere som om at det er dig som ikke gider. Jeg er ret sikker på at ungerne nok skal klare det ��

Anmeld Citér

20. december 2017

A-1995

Så i mener helt ærligt at det er ok at vække små børn som måske først er kommet i seng ved midnatstid? 

Anmeld Citér

20. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
A-1995 skriver:

Så i mener helt ærligt at det er ok at vække små børn som måske først er kommet i seng ved midnatstid? 

Put dem tidligere? I ved jo at i skal op dagen efter. 

Jeg kender mange der holder familie julefrokost den 25., det er jo det samme kan man sige. 

Anmeld Citér

20. december 2017

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg synes mest det er vildt at børn i den alder er oppe til midnat. Min (lidt ældre) ville da blive meeeget overtræt, og er ikke i stand til at kompensere i den anden ende. Hos os må man også være længe oppe juleaften, men ikke til 5 timer efter sengetid. Det er jo i den alder heller ikke barnets behov, snarere forældrenes. 

Det lader til fu har besluttet at din svigerinde er lidt et røvhul for at holde sin fødselsdag på det tidspunkt. Send manden afsted og bliv hjemme med børnene. Man vil ikke have sure mennesker til fødselsdag alligevel.

Anmeld Citér

20. december 2017

heaven

Jeg synes den er lidt svær, egentlig kan jeg godt forstå dig...

men hun skal jo ikke straffes for at være født den 25. men kl 10 er også tidligt ovenpå en juleaften - hvis det nu var til en tidlig kop eftermiddagskaffe med start kl 14- 14.30 ville det nok være ok.

jeg har altid selv været af sted den 25, dog først til kl 13, men jeg har heller ikke rigtig været så begejstret for det efter jeg fik børn. Er dog altid taget af sted... men synes også kl 13 er anderledes end kl 10.. nu er det heldigvis ikke aktuelt fremover, da vi i familien har besluttet at samles i påsken i stedet��

kan ikke ikke forhøre jer om det er muligt at hun holder det lidt senere på dagen?

jannie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.