Baby Shower

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår nok bare ikke, hvorfor du vil kalde det sådan, når det ikke er det, du ønsker. Jeg ville undre mig over, hvad det gik ud på, når du kaldte det shower, men ikke fulgte "modellen" - som at invitere til dåb uden dåb eller fastelavn uden udklædning. Det vælger du jo selv, jeg er bare undrende. 

Jeg tror det er lidt det samme som ikke konfirmerende børn fejre at de ikke bliver konfirmeret og kalder det nonfirmeret  Det er en af de ting jeg undre mig over 

Men jeg kan godt forstå dig og du skal også have plads til din mening ligesom alle andre. Men jeg tror nu stadig jeg vil kalde det en baby shower 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2017

Flomama

Mor og meget mere skriver:

Hvis nogen skal holde sig væk, er det moderatorernes opgave at fortælle dem det, ikke din. 

Der tager du helt fejl det er queens delight der afgøre det. Eller skulle ha ha afgjort det.

Kan du ikke forstå det? Eller er du måske bare negativ 

Anmeld Citér

7. juni 2017

QueensDelight

Tak jeg tænker også jeg har en lys fremtid inden for stand Up. 

Personligt fortrækker jeg et stykke med mand men så længe du er glad for den er det jo godt. Du kunne evt holde en fest for den og så bede alle om at skride det giver sådan en god stemning 

Det lyder som om du ved hvordan man får en god fest med dig og dine mænd.

Hvorfor skrive hvis du ikke har noget godt at skrive siger jeg bare.

Jeg gider ikke bruge yderligere tid på dig.

Anmeld Citér

7. juni 2017

Flomama

Det lyder som om du ved hvordan man får en god fest med dig og dine mænd.

Hvorfor skrive hvis du ikke har noget godt at skrive siger jeg bare.

Jeg gider ikke bruge yderligere tid på dig.

Ej hel ærlig nu var det lige så sjovt 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så finder vi lige den gode tone frem og skruer ned for charmen inden vi bliver nødt til at lukke tråden. 

Anmeld Citér

7. juni 2017

QueensDelight

Moderator skriver:

Så finder vi lige den gode tone frem og skruer ned for charmen inden vi bliver nødt til at lukke tråden. 

Hvorfor lade det gå ud over tråden, ts har ikke gjort noget for at den lukkes, hvor er i dog bare platte.

Min stil er grov? Har du læst noget af alt det andet der bliver skrevet herinde? I har seriøst bedre ting at tage jer til end at sige mine ord er grove og opfarende.

Jeg vil slet ikke bruge min tid herinde hvis i er sådan nogen komplet idioter!

Prøv at læs navnestråde. Der er folk super grove og altid fæle i munden og meget mere end jeg er!

Jeg sletter min profil og så kan i få jeres side i fred.

Anmeld Citér

7. juni 2017

Carina:-)

QueensDelight skriver:

Hvorfor lade det gå ud over tråden, ts har ikke gjort noget for at den lukkes, hvor er i dog bare platte.

Min stil er grov? Har du læst noget af alt det andet der bliver skrevet herinde? I har seriøst bedre ting at tage jer til end at sige mine ord er grove og opfarende.

Prøv at læs navnestråde. Der er folk super grove og altid fæle i munden og meget mere end jeg er!

Farvel. 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Flomama

QueensDelight skriver:

Jeg er nu ret sikker på det er os begge to de mener. 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Moderator skriver:

Tak  I lukker bare tråden hvis det er det der skal til 

Tak til alle der har svaret 

Anmeld Citér

7. juni 2017

MiniMe2005

Baby shower som koncept, synes jeg er totalt overflødigt og også grådigt, i hvert fald i Danmark. Jeg har ikke været inviteret, arrangeret eller fået et baby shower selv, og det er jeg ganske godt tilfreds med.

Jeg kan så forstå, at du mere tænker, at du vil have en hyggelig dag med veninderne, inden du føder. Det er en rigtig god idé, men jeg kan simpelthen ikke se, at det skulle have noget med et baby shower at gøre. Det er jo bare en hyggedag. Så kald det det i stedet. For det du beskriver har intet med et baby shower at gøre (hvorfor jeg heller ikke forstår, hvorfor du har et ønske om at kalde det det?).

Hold din hyggedag, men kald det noget andet. Ikke mindst for at undgå forvirring omkring konceptet for de inviterede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.