Flomama skriver:
Jeg skriver lige en gang til.
Der bliver spurgt hvad man generelt syntes om baby showers
jeg syntes det er grådigt og unødigt om ts vælger at holde en stor 1 års (jeg læser det som ts vil holde en særlig fødselsdag i stedet for dåb eller navnefest) eller navne fest/dåb ændrer ikke på jeg syntes det er mærkeligt at fejre et barn så mange gange. Og jeg syntes det er grådigt.
At ts så sener skriver gaverne er lige meget ændrer ikke på hvad baby shower er - en i danske øjne unødig forbrugs fest ts vil sådan set slet ikke have et baby shower men en kommen sammen
Skirv du alt du vil, det ænre stadig ikke på at jeg ikke forstår din tankegang. Du har sagt din mening og du holder fast i den ligemeget hvad ts skriver. Hun forklarer hendes version af det babyshower hun ønsker sig, alles babyshower er jo ikke ens.
Det er da ligemeget hvad hun kalder det, hvis hun har lyst til at kalde det en babyshower så lad hende dog kalde det det i stedet for at kritisere hendes valg.
Hun skriver desuden intet om at holde en stor 1 års fest, der tror jeg du læser lidt imellem linjerne.
Men lad os spørge ts: Vil du holde en stor 1 års fest fordi du ikke holder dåb og navnefest?
Anmeld
Citér