Baby Shower

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg synes også det er latterligt. Vi har dåb/navngivning og Thats it. Jeg har frabedt mig og deltager ikke selv i dem jeg bliver inviteret til. 

Dog kommer jeg nok til at deltage i et senere for en super tæt veninde, men tænker faktisk jeg ikke vil give en gave hun kommer til at få barselsgave og dåbsgave. Og andre små gaver

Der skal også være plads til alles meninger, og det er din. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2017

Flomama

QueensDelight skriver:

Er hun grådig fordi hun vil være sammen med hendes nærmeste? Hun skriver flere gange at hun ikke går op i gaverne.

Er det ikke normalt at fejre barnets fødslesdag om det så er 1, 2 eller 3 år og op efter? hvad er der grådigt over det?

Jeg forstår ikke din tankegang. Så er man grådig fordi man hvert år fejre barnets fødselsdag?

Jeg skriver lige en gang til. 

Der bliver spurgt hvad man generelt syntes om baby showers 

jeg syntes det er grådigt og unødigt om ts vælger at holde en stor 1 års (jeg læser det som ts vil holde en særlig fødselsdag i stedet for dåb eller navnefest) eller navne fest/dåb ændrer ikke på jeg syntes det er mærkeligt at fejre et barn så mange gange. Og jeg syntes det er grådigt. 

At ts så sener skriver gaverne er lige meget ændrer ikke på hvad baby shower er - en i danske øjne unødig forbrugs  fest  ts vil sådan set slet ikke have et baby shower men en kommen sammen  

Anmeld Citér

7. juni 2017

Flomama

Grådigheden jeg har set til amerikanske babyshowers har toppet næsten ALLE dåbsfester og andet spas her i Danmark  Om man så holdte 4 fester her i Danmark så er det stadig meget muligt at der var mere gaveregn hos ét amerikansk babyshower. 

Absolut enig. Den bliver taget til næste niveau herover men hvis man ligger alle gaver sammen. Barsels gaver, dåbsgaver og babyshower er jeg nu ret sikker på dk når derop af 

Anmeld Citér

7. juni 2017

QueensDelight

Flomama skriver:

Jeg skriver lige en gang til. 

Der bliver spurgt hvad man generelt syntes om baby showers 

jeg syntes det er grådigt og unødigt om ts vælger at holde en stor 1 års (jeg læser det som ts vil holde en særlig fødselsdag i stedet for dåb eller navnefest) eller navne fest/dåb ændrer ikke på jeg syntes det er mærkeligt at fejre et barn så mange gange. Og jeg syntes det er grådigt. 

At ts så sener skriver gaverne er lige meget ændrer ikke på hvad baby shower er - en i danske øjne unødig forbrugs  fest  ts vil sådan set slet ikke have et baby shower men en kommen sammen  

Skirv du alt du vil, det ænre stadig ikke på at jeg ikke forstår din tankegang. Du har sagt din mening og du holder fast i den ligemeget hvad ts skriver. Hun forklarer hendes version af det babyshower hun ønsker sig, alles babyshower er jo ikke ens.

Det er da ligemeget hvad hun kalder det, hvis hun har lyst til at kalde det en babyshower så lad hende dog kalde det det i stedet for at kritisere hendes valg.

Hun skriver desuden intet om at holde en stor 1 års fest, der tror jeg du læser lidt imellem linjerne.

Men lad os spørge ts: Vil du holde en stor 1 års fest fordi du ikke holder dåb og navnefest?

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

QueensDelight skriver:

Skirv du alt du vil, det ænre stadig ikke på at jeg ikke forstår din tankegang. Du har sagt din mening og du holder fast i den ligemeget hvad ts skriver. Hun forklarer hendes version af det babyshower hun ønsker sig, alles babyshower er jo ikke ens.

Det er da ligemeget hvad hun kalder det, hvis hun har lyst til at kalde det en babyshower så lad hende dog kalde det det i stedet for at kritisere hendes valg.

Hun skriver desuden intet om at holde en stor 1 års fest, der tror jeg du læser lidt imellem linjerne.

Men lad os spørge ts: Vil du holde en stor 1 års fest fordi du ikke holder dåb og navnefest?

Det behøver ikke blive en stor debat, men nej jeg har tænkt mig at holde en helt almindelig 1 års fødselsdag, ikke noget over the top eller lignende.  

Hun har sin mening og så lader jeg det ligger der, jeg ønsker ikke en stor diskussion og har ikke brug for negativiteten. 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Flomama

QueensDelight skriver:

Svar du alt det du vil. 

Jeg har forklaret essensen 2 gange og hvis du ikke forstår det (hvilket jeg ikke forstår du ikke gør) er der jo ikke så meget at gøre ved det, umulige debatter er tidsspilde 

Anmeld Citér

7. juni 2017

QueensDelight

Flomama skriver:

Svar du alt det du vil. 

Jeg har forklaret essensen 2 gange og hvis du ikke forstår det (hvilket jeg ikke forstår du ikke gør) er der jo ikke så meget at gøre ved det, umulige debatter er tidsspilde 

Hvor er du dog plat at høre på!

Hvis du synes det er tidsspild hvorfor så overhoved svare hvis det alligevel er en umulig debat, du skulle bare have holdt dig væk.

Anmeld Citér

7. juni 2017

Flomama

Men som jeg kan se er meninger ikke velkomne i denne tråd for så er jeg jo negativ og det ene og det andet. 

Så ts hold du dig et babyshower uden gaver og baby ræsset og en helt almindelig  fødselsdag. Og få du dig en skøn dag med det.

Du kan jo Heldigvis være helt ligeglad med hvad vi mener herinde. 

Jeg vil dog nævne jeg syntes din famile er rigtig grov ved dig når de gerne vil komme til babyshower men ikke med en gave når du har født og se den lille... Det syntes jeg er rigtig trist. 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Flomama

QueensDelight skriver:

Hvor er du dog plat at høre på!

Hvis du synes det er tidsspild hvorfor så overhoved svare hvis det alligevel er en umulig debat, du skulle bare have holdt dig væk.

Haha hvor er du sjov 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

Men som jeg kan se er meninger ikke velkomne i denne tråd for så er jeg jo negativ og det ene og det andet. 

Så ts hold du dig et babyshower uden gaver og baby ræsset og en helt almindelig  fødselsdag. Og få du dig en skøn dag med det.

Du kan jo Heldigvis være helt ligeglad med hvad vi mener herinde. 

Jeg vil dog nævne jeg syntes din famile er rigtig grov ved dig når de gerne vil komme til babyshower men ikke med en gave når du har født og se den lille... Det syntes jeg er rigtig trist. 

Jeg har da skrevet flere gange at det er folks mening og dem skal der være plads til, jeg har aldrig sagt andet. Jeg vil bare ikke gå ind og diskutere i tingene og gøre det hele til en negativ ting. Jeg er gravid og derfor siger jeg at jeg ikke har brug for negativiteten af skænderi på den måde. Der skal da også være plads til min mening, ikke 

Om de kommer med gaver eller ej er jo op til dem selv.  Jeg fortæller dog herinde at jeg ikke holder det for at få gaver, bare så det vides.

Men synes du alt det du vil. Jeg har tænkt mig at have en rigtig hyggelig dag med det så mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.