Flomama skriver:
Det skal der bestemt. Men det var slet ikke dig jeg mente. Det var lidt dårlig formuleret. Men min tlf kan hverken lave kommaer eller ordentlige mellemrum haha. Men nu er jeg både blev kaldt negativ (selvom jeg slet ikke er det jeg svarede bare på hvad jeg syntes om baby showers) og plat og det regerer jeg på for jeg syntes det er meget groft
Det håber jeg da bestemt også du får uanset min generelle holdning alt andet ville da være underligt 
Og ja jeg ved ikke hvordan tingene er I din familie og det skylder du heller ikke mig at forklarer. Jeg ville bare blive frygtelig såret hvis min familie ikke kom og så den lille nye.
Jeg kan forstå det med ordet plat, men det var ikke mig der skrev det. Jeg vil dog anerkende at jeg sagde negativ da jeg personligt tager det som negativt, men det er jo bare mig, ikke alle ville måske tage det sådan. Sådan er vi alle jo heldigvis forskellige 
Jeg er sikker på de godt vil komme og se den lille nye, det skal der være plads til, der har jeg selv en tanke om at det skal være korte eller hurtige besøg (uden gaver) og da jeg ikke ønsker det helt store efter fødslen, og derfor gerne vil vente med noget som helst fest til selve 1 års fødselsdagen, da jeg prøver at forklarer at det er det næste jeg vil holde og ikke hverken barselsting, dåb eller navngivningsfest 
At holde noget inden fødslen er derfor min måde at se mere af hele min familie da jeg ikke holder noget efter. De får også den lille at se når familien holder fødselsdage og diverse ting.
Anmeld
Citér