Hvor gammel er du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Louise mortil4

jeg er 25 og mor til 4 skømme piger Freja fra Febuar 06, Lærke og Liv fra Juli 07 og Nanna fra April 09, jeg er en af juli mødrene og bruger meste baby.dk til at følge de andre fra juli07 gruppen (en fantastisk mødregruppe) men ellers til at finde svar på evt spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

lotte32

Jeg er 30 år og har Mathias på 12 år og Dicte på snart 6. Jeg er mest i  rummene "prøver at blive gravid" og "barnløshedsbehandling"  Dejligt at kunne udveksle erfaringer og gode råd med andre

Anmeld

8. oktober 2009

Pia.

Jeg er 31 år og har 3 børn - en dreng på næsten 11 år en pige på 7 år og en dreng mere på næsten 4 år...

Jeg har brugt baby.dk rigtig meget, men gør det ikke så meget mere - kigger ind imellem med, men interessen er ikke så stor mere...

Knus Pia.

Anmeld

8. oktober 2009

Hellemor

Jeg er 25 og har Christoffer på 5 1/2 måned. Jeg kigger på Baby.dk næsten hverdag, mest for at læse alle de gode råd fra de andre super mødre herinde og for at slappe af.. super hyggelig side

Anmeld

8. oktober 2009

Berg

Berg skriver:

Jeg er 30 og har 2 børn på henholdsvis 5 år og 3 mdr.
Bruger siden til at få gode råd, dele stort og småt og af ren nysgerrighed.

Rettelse: jeg er faktisk 31, har nemlig fødselsdag i dag (tænk at man kan glemme det)

Anmeld

8. oktober 2009

anna-jonas

Jeg er 40 år, mor til Jonas på 13 år, Anna på 3 år og lille Ida på 7 mdr.
Jeg er herinde hver dag, mest for at skrive med pigerne fra Navlestreng, men også for at modtage og give gode råd, og deltage i div. debatter.

Sidder lige nu og håber at KARINA også skriver til mig..............at hun slet ikke troede at jeg var så gammel.

Anmeld

8. oktober 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

guuuuuuuuuuuuud Tina, jeg troede du var yngre faktisk :0)

det kan du tage som et komplement, du ser yngre ud

Haha
Tak. Det hører jeg faktisk tit, og det har jeg det HEEEELT fint med

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

Jeg er 24 år og har min lille dreng på 14 mdr.

Jeg elsker at være herind og snakke med de andre skønne mødre om alt og ingenting. Få gode råd og evt være med til at hjælpe en anden med nogle problemer eller bare lytte eller hvad personen nu gerne vil have.

Og så er det dejligt og have et sted at fortælle ting man ved andre som ikke er mor bare ikke vil forstå en dyt af, og som bare vil glo tomt på en

Anmeld

8. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg er 30 og mor til 4 dejlige unger på 10, 6, 4 og 3 mdr...derudover er jeg bonus mor til en 11årig.
bruger siden rigtigt meget til hygge, snak og debat.

Anmeld

8. oktober 2009

Millebasse

Jeg er 25 år og har Bastian på 2 år og venter en lille pige til januar. Jeg er også en af julimødrene og kigger dagligt herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.