Hvor gammel er du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Valle81

Jeg er 28 1/2 år gammel. Er mor til Asta Emilie som er 5/12 år, er gravid med nr. 2, som meget gerne skulle komme til verdenen midt i marts 2009.

Er på baby hver dag. Elsker at læse alvorlige, hyggelige, knap så hyggelige indlæg. At lære noget om andre og sig selv. Dele ud og modtage erfaringer, og møde andre som er i samme båd som mig.

Det er en afslappende og meget fængende side, som jeg nyder meget:0)

Christina 17+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

oo

jeg er 28 og jeg bruger især baby.dk's barnløshedsbehandlingsgruppe, som jeg syntes er enormt positiv! jeg har forsøgt at opholde mig i andre barnløshedsgrupper, men blev voldsomt deprimeret af det, og herinde møder man så en masse kvinder der formår at være positive igennem det hormonhelvede vi allesammen skal igennem ved behandlingen og som desuden ved ALT MULIGT om regler vedr. arbejdspladsen, om hormonernes virkning på kroppen osv osv.
Men I andre er jo også nogle darlings

Anmeld

8. oktober 2009

prettybutterfly

Jeg er 26 og venter min første prinsesse til december.. Siden jeg er blevet sygemeldt pga graviditeten har jeg været herinde næsten hver dag og kigge lidt. Syntes det er en fed måde at komme i kontakt med andre mennesker på, folk som interessere sig for det samme, og der er mange som ved hvordan man har det. SKØNT! Og ik mindst alle de gode råd og ideer man får!
Knus Mona 30+1

Anmeld

8. oktober 2009

mama09

Stineve skriver:

Jeg kom til at tænke på om jeg er en af de yngste herinde... ? ja godt nok er jeg hverken gravid eller mor.... men synes det et spændende site, da min forhåbentlig kommende fremtid som mor interessere mig rigtig meget.... og jeg elsker at høre om andres gode råd og erfaringer....

Men hvor gammel er du ?... og hvad bruger du baby.dk til ? 

Jeg er 23, Og har Latifa på 7 mdr

Hygger og snager bare herinde
Er ikke i en mødre gruppe, så dette er min slags "mødre gruppe" især på NS

Anmeld

8. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg er 21 og har Malou Selma på 16½ mdr.

Bruger siden til og få råd, skabe netværk(men hvor jeg stadig bevarer lidt anonymitet ) og selvfølgelig prale af min datter.

Anmeld

8. oktober 2009

petersmor

Hmmm tror ski da jeg er top scorer herinde
Jeg er 45

Har Mette på 25 (Mette T)
Morten på 20
Mathias på 14 og
Peter på 3

Knus Hanne (gammelmor)
Som også er mormor til en lille prinsesse Kathrine

Anmeld

8. oktober 2009

LauraLW

Jeg er 30, og venter mit første barn til marts.

Bruger baby til hygge, overspringshandlinger, råd, vejledning, aflæsning etc.

Anmeld

8. oktober 2009

cille22

jeg er 26 har 3 skønne unger, bruger baby.dk til at slappe af og få lidt indput.

Hilsen cecilie

Anmeld

8. oktober 2009

trunte89

Jeg bliver 20 på lørdag. Er mor til Sara som bliver 2 til januar.

Bruger siden til at læse om andres erfaringer eller hvis jeg selv har spørgsmål til div. ting.
Der er ingen af min veninder der har børn, så synes det er dejligt, at der er en masse herinde man kan snakke børn med

Anmeld

8. oktober 2009

Mor til matilde og gustav

prettybutterfly skriver:

Jeg er 26 og venter min første prinsesse til december.. Siden jeg er blevet sygemeldt pga graviditeten har jeg været herinde næsten hver dag og kigge lidt. Syntes det er en fed måde at komme i kontakt med andre mennesker på, folk som interessere sig for det samme, og der er mange som ved hvordan man har det. SKØNT! Og ik mindst alle de gode råd og ideer man får!
Knus Mona 30+1

hej jeg har det lidt ligesom mona, jeg bruger det også næsten hver dag pga jeg går hjemme og er sygemeldt, og jeg synes det er super hyggeligt at følge med i hvordan det går andre osv, jeg synes ikke du er for ung, jeg tror der er mange i alle aldre, jeg er selv 25 og venter barn til feb.(23+0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.