Hvor gammel er du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Mor.sander

Jeg var på din alder da jeg fødte min datter som i dag er 10½ år, hendes lillebror er knap 7 år også har jeg en dejlig bonus datter på knap 5 år.
I dag er jeg 28 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

TbCp

Stineve skriver:

Jeg kom til at tænke på om jeg er en af de yngste herinde... ? ja godt nok er jeg hverken gravid eller mor.... men synes det et spændende site, da min forhåbentlig kommende fremtid som mor interessere mig rigtig meget.... og jeg elsker at høre om andres gode råd og erfaringer....

Men hvor gammel er du ?... og hvad bruger du baby.dk til ? 

Jeg er 31 og mor til Liva på 2 år.

Jeg bruger siden til at få og dele gode råd, erfaringer, sjove episoder og "prale" med min datter

Anmeld

8. oktober 2009

Berg

Jeg er 30 og har 2 børn på henholdsvis 5 år og 3 mdr.
Bruger siden til at få gode råd, dele stort og småt og af ren nysgerrighed.

Anmeld

8. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Er selv 29 år og har Frederic på 13 mdr.

Er online herinde i døgnets 24 timer, ikke fordi jeg fysisk sidder bag ved skærmen, men det er nemmere når man lige har 5 minutter hist og pist, til lige at se om det er sket noget nyt... Finde råd og vejledning - følge jer andre herinde...
Kan også finde på at logge på ude på mit arbejde, hvis der er tid og lige snuse rundt hurtigt.

Anmeld

8. oktober 2009

ivfmarie

God tråd..

Jeg er 36 år, mor til to - en dreng på 2 og en pige på 4 (begge fra juli)
Jeg startede som bruger af babysitet netbaby.dk da jeg ventede Malte og vi fik et fantastisk sammenhold i juli07-gruppen. Vores tilfredshed med Netbaby kunne dog være på meget lille sted, så vi valgte at flytte hele gruppen hertil (endnu engang tak, Henrik, for en fed side!).
Jeg bruger Baby til at bevare båndet til "mine" skønne medmødre fra juli, alle de andre features her på side er ren bonus og skøn tidsfordriv!

Marie

Anmeld

8. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Jeg er 29 lidt endnu og har 2 børn Niels fra juli 07 og Anne fra feb 09.
Og jeg bruger siden fordi min dejlig mødergruppe fra 07 er her og så er det jo bare en fed side at kan læse med på. Der er jo altid en der har et godt råd

Joan som runder de 30 i den her månede

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

Jeg er 27 lige om et øjeblik. og jeg bruger baby til hygge og hver evig eneste dag i slipper ikke for mig 

Anmeld

8. oktober 2009

Mor til L&S

Jeg er 26 og venter mit første barn til marts
Jeg bruger siden til at at få gode råd, hygge og snak.. Synes det er SUPER med sådan en side når man ny indenfor denne dejlige verden og har en masse man kan stille spørgsmål når man har behov for det

Jette 15+2

Anmeld

8. oktober 2009

tascia

jeg er 30  om få dage, mor til 2 en pige på 4 (sep) og en dreng på 2 (aug). har efterhånden været her længe, og kigger dagligt her ind. skriver ikke nødvendigvis hver dag, men ofte! brugte før netbaby, men man skal lede længe for at finde så ringe en side og så mange ubehøvlede mennesker på et sted!

synes baby er en skøn side

//Natascia

Anmeld

8. oktober 2009

Lunae

Jeg er idag 23 år og er meget ny på siden! Jeg venter mit første barn. Jeg bruger siden til at finde inspiration til barnet  

Lunae 11+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.