Hvor gammel er du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Winnie

Jeg er 34 og ny her inde på baby, men synes det er en dejlig side som jeg bruger mere og mere tid på. Synes at det er skønt at jeg kan bruge den tid jeg har lyst til, når jeg har tiden

Jeg er gravid med min 5. og har termin den 15.01.10, mine andre børn er 13, 11, 6 og 3½

Skøn tråd for sådan en ny en som mig, til at lære lidt om jer andre at kende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

Becks

Jeg er 25.. 26 i naeste maaned

Har ingen boern..

Er herinde for at laere andre og kende som ikke kan faa boern.. For at give og modtage gode raad..

Anmeld

10. oktober 2009

otlitrom

Jeg er 24 og har ingen børn endnu. Vi har prøvet længe, men det skal åbenbart tage lidt tid.
Jeg bruge baby.dk til at få svar på spørgsmål, møde andre som er i samme situation, og til at møde dejlige nye mennesker. Synes det er et skønt sted!

Anmeld

10. oktober 2009

bette

jeg er 22år og har mikkel fra d. 070707 så lidt over 2 år..

jeg bruger baby til at opretholde kontakten til nogle aldeles skønne mødre.
jeg her herinde hver eneste dag og kigge.. og også flere gange om dagen..
måske man er afhængig haha.. elsker baby.dk
det er skønt at man kan smide et problem herind og så kommer der nogle skønne svar ud af det.. høre andre erfaringer osv.

krammer

Anmeld

10. oktober 2009

Lise

Jeg er 29, og er mor til Simon fra juli 2007  Og så venter jeg Simons lillesøster eller lillebror, som vi regner med at se engang i marts..

Jeg bruger baby.dk til at "hænge ud" med min juli-gruppe, som jeg har fuldt gennem tykt og tyndt i tre år snart, og så lurer jeg med på Øffen og lidt på 1. kvt. 2010. Er dybt afhængig og logger ind hver dag.

Anmeld

10. oktober 2009

smokie

Hej

Jeg er 32 fylder 33 om 3 dage er mor til 4 skønne børn på 13,11,3år og en lille på 10½ måned er herinde engang imellem ikke så tit mere da interessen ikke er så stor men måske den bliver det igen da jeg har rigtig meget at se til lige nu er ved at pakke da vi skal flytte og er meget alene om det da manden er turistchauffør, når jeg er herinde bruger jeg det som afslapning hygge,se billeder af de mange skønne børn og kvinder som bruger denne side snakke med folk få oplysninger om mange ting og give råd hvis det er noget jeg har forstand på håber på måske på et tidspunkt at møde nogle af dem herinde i virkeligheden og måske udvikle nye venskaber ja det var så lidt fra mig god tråd at starte...

Smokie som i virkeligheden hedder Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.