Hvor gammel er du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

JustAnotherName

Jeg er 28 år, mor til Bianca på 2 år og lille Celina på 4 måneder.

Jeg bruger BABY.DK som mit frirum - min(e) pause(r) i hverdagen.
Det er en måde at være social og følge med hos andre, og et sted hvor jeg på MINE præmisser, kan lukke andre ind i min hverdag.
Et sted hvor jeg kan spørge andre til råds, smile eller ryste på hovedet af ting jeg ser og hører, og kan dele mine erfaringer med andre.
Et sted hvor jeg kan lette for mine bekymringer, eller "blære mig" når jeg er en stolt mor - og hvem er ikke det !?! 

Det er uforpligtende og nemt. Og så knytter man sig alligevel lidt, og bliver glad for det netværk man får over tid. Jeg ER jo nok nærmest lidt afhængig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg er 23 år, har en dejlig søn , nichlas på 16 mdr. jeg venter mit andet barn, jeg er i uge 23... jeg er gift med faren og vi bor i lumby, men overtager et hus den 1 januar i korup, det glæder vi os til..
jeg bruger baby.dk til at få svar på spørgsmål, hjælpe andre med at svare på deres (hvis jeg kan)
jeg syntes bare at det er spændende at se de andres dejlige babyer og snakke med deres mødre/fædre.. og mødes med andre og snakke baby snark og se de dejlige små i virkeligheden, rsom vi også har gjort..

Anmeld

8. oktober 2009

ekzunz

Jeg er 37...

Jeg har Lukas fra dec. 04 og Klara fra marts 06. Derudover er jeg fuldtidspapmor til 3 teenagedrenge på 13,14 og 16

Og jeg synes da bare her er så hyg'ligt

Anmeld

8. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Jeg er 40 år, mor til Jonas på 13 år, Anna på 3 år og lille Ida på 7 mdr.
Jeg er herinde hver dag, mest for at skrive med pigerne fra Navlestreng, men også for at modtage og give gode råd, og deltage i div. debatter.

Sidder lige nu og håber at KARINA også skriver til mig..............at hun slet ikke troede at jeg var så gammel.

Guuud Mette 40 år det havde jeg ALDRIG troet... Sådan en LÆKKER steg som dig....

Troede du var på min alder.

Nåh men heldigvis er alder jo bare et tal

Anmeld

8. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Jeg er 31 og er mor til Malucca fra feb. 09.

Jeg bruger baby.dk til hygge, debat, gode råd og snik-snak.

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

Dejligt med så mange svar ...

så lærte jeg lidt mere i dag om alle i skønne qvinder...

Anmeld

8. oktober 2009

lassemor07

Jeg er 23 år og har Lasse på 2½
Jeg er ny her inde så bruger ikke rigtig baby til noget endnu men er her mest her inde for og lure og renger da med af jeg kommer til af bruge baby til en masse når jeg lige er færdig med af lure

Anmeld

8. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg er 23 og har Liam på snart 3 måneder.

Besøger siden ofte til at læse en masse indlæg og blander mig da også lidt engang imellem.

Anmeld

9. oktober 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Guuud Mette 40 år det havde jeg ALDRIG troet... Sådan en LÆKKER steg som dig....

Troede du var på min alder.

Nåh men heldigvis er alder jo bare et tal

Tak.......................sikke en sød kommentar.

Anmeld

9. oktober 2009

Maise

er det miig i snakker om!!??

Ja det er dig  Havde set på din profil at du skrev du var 17, men nu hvor du snart bliver 19 kan det godt være at det er trådstarter der er yngst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.